Ostatnio: nigdy

Darmowe galerie dla serwisów aukcyjnych
ask logo mniejsze

Absolutny Sukces Kursu

Pierwsi absolwenci Akademii Sztuk Komunikacji entuzjastycznie o poziomie merytorycznym kursu

Warszawa, 1 sierpnia 2011 r. – Zakończyła się pierwsza edycja Akademii Sztuk Komunikacji (ASK) – pierwszego w Polsce kompleksowego kursu dla doświadczonych PR-owców. Kurs trwał od marca do lipca. Słuchacze ocenili wszystkie zajęcia na 4,5 w 5-stopniowej skali. Aż trzy warsztaty jednomyślnie zostały ocenione na najwyższą notę.

Pierwsza edycja ASK objęła 16 zajęć i 48 godzin. Ponadto słuchacze spędzili kilkanaście nieprzewidzianych programem godzin na dyskusjach z wykładowcami - ekspertami różnych dziedzin komunikacji. Zajęcia miały charakter warsztatów i wykładów popartych case studies. Kurs zakończył się egzaminem realizowanym na platformie e-learningowej ASK.

„Mam wieloletnie doświadczenie w PR-rze, ale chciałem wiedzieć więcej. Jednak na rynku szkoleń oferta dla zaawansowanych była dotąd bardzo uboga. I wtedy usłyszałem o ASK. Przekonała mnie świetna kadra. To była bardzo dobra decyzja. Mam teraz unikalną wiedzę i nie zawaham się jej użyć” – powiedział Marek Sieczkowski, specjalista ds. komunikacji społecznej, absolwent ASK. W podobnym duchu wypowiadają się wszyscy pozostali uczestnicy kursu.

„Byłem pewien, że wartość merytoryczna zajęć będzie wysoka, ale bardzo miłym zaskoczeniem są tak wysokie oceny pierwszych słuchaczy ASK. Przeszliśmy próbę ognia i teraz już nie tylko my wiemy, że ASK ma tę MOC” – skomentował Adam Łaszyn, założyciel i opiekun programowy ASK.

Akademia Sztuk Komunikacji (ASK) to pierwszy w Polsce kurs dla doświadczonych PR-owców. Proces edukacji w ASK rozpoczyna się tam, gdzie inne szkoły PR kończą nauczanie. Program ASK obejmuje unikalne na rynku zajęcia: warsztaty medialne, praca z głosem, warsztaty kryzysowe i pierwsze w Polsce zajęcia z rozszyfrowywania działań konkurencji. Zajęcia w ASK prowadzą znani i cenieni eksperci, reprezentanci dziedzin, które pozwalają słuchaczom uzupełnić wiedzę stricte branżową, ale także z zakresu dziedzin pokrewnych PR. Swoim know-how dzielą się między innymi prof. Andrzej Rychard, Mariusz Sokołowski, Grzegorz Miecugow, Maciej Budzich, Katarzyna Kolenda-Zaleska, prof. Maciej Karwowski i Adam Łaszyn.

Partnerami projektu są Szkoła Nauk Społecznych IFiS Polskiej Akademii Nauk oraz Związek Firm Public Relations. ASK jest rekomendowany przez ZFPR jako kolejny etap nauczania po London School of Public Relations.

Następne kursy w trybie popołudniowym i weekendowym intensywnym rozpoczną się już w październiku. Rekrutacja trwa, liczba miejsc jest ograniczona. Koszt kursu to 6.150 PLN, czyli 5.000 PLN + VAT.

Dla agencji zrzeszonych w ZFPR i absolwentów LPSR, a także dla pracodawców opłacających szkolenia swoim pracownikom przewidziane są rabaty. Więcej informacji na stronie: www.ask.edu.pl.



ALERT MEDIA Communications to warszawska agencja specjalizująca się w PR korporacji i marek, relacjach z mediami i w komunikacji kryzysowej, a także w cieszących się renomą szkoleniach z tych dziedzin. Prowadzi stałą obsługę kilkunastu klientów, w tym CANAL+ Cyfrowy, Coca-Cola Poland Services, Grupy Goodyear, Kraft Foods, MSD czy NUTRICIA Polska. Agencja jest stowarzyszona z międzynarodową agencją sieciową Ruder Finn i jako jedyna w Polsce należy do niezależnej sieci GLOBALHealthPR. Jest laureatem wielu nagród zarówno polskich (np. dwie edycje konkursu „Mocni Wizerunkiem”), jak i międzynarodowych (np. Magellan Awards, czy Mercury Excellence Awards). Firma zatrudnia na stałe 25 konsultantów. Istnieje od 2002 roku i jest członkiem Związku Firm Public Relations.

Związek Firm Public Relations powstał w styczniu 2001 r. jako reprezentacja branży profesjonalnych usług PR w Polsce. Zrzesza 34 agencje członkowskie. Związek jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan oraz Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do spraw Komunikacji (ICCO). Podpisał także porozumienie o współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Public Relations (IPRA). ZFPR jest organizatorem dorocznego Kongresu Ekspertów i Specjalistów Public Relations PR FORUM oraz konkursu na najlepsze kampanie PR - „Złote Spinacze”. Związek prowadzi również kursy renomowanej London School of Public Relations (LSPR).

Szkoła Nauk Społecznych powstała przy Instytucie Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk w 1992 roku jako międzynarodowy program studiów doktoranckich. Jej celem jest kształcenie najwyższej klasy specjalistów w zakresie nauk o współczesnym społeczeństwie i kulturze. Szkoła współpracuje z Central European University w Budapeszcie, Ecole des Hautes Etudes w Paryżu, Wydziałem Nauk Politycznych Freie Universität w Berlinie, Uniwersytetami w Kolonii i Bremie, Instytutem Marca Blocha w Berlinie oraz z nowojorską New School for Social Research. Szkoła jest sponsorowana przez fundację George'a Sorosa (Higher Education Support Program), Ministerstwo Edukacji i Nauki oraz Rząd Francji.

Dodaj komentarz

Autor zablokował możliwość dodawania anonimowych komentarzy. Zaloguj się.

Autor wpisu zablokował możliwość dodawania anonimowych komentarzy. Aktywuj publiczny profil, aby móc komentować ten wpis.

Wykop

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Prywatność. Copyright – 1999-2018 INTERIA.PL, wszystkie prawa zastrzeżone.