Ostatnio: 03.07.2017

Darmowe galerie dla serwisów aukcyjnych

Jak Logitech traktuje swoich klientów :-)

Mam pilota Logitech Harmony 885 kupiony już dawno dawno temu. Pewnego dnia zauważyłem iż w pilocie przestały się podświetlać przyciski i podświetla się sam ekran. Jakoś skojarzyłem że w międzyczasie dodawałem do pilota nowe urządzenie i miałem go podłączonego do internetu i pewnie automatycznie zaktualizowało się firmware. Więc podłączyłem go jeszcze raz i zrobiłem update firmware. Niestety nic to nie pomogło. Więc napisałem do supportu technicznego logitech opisując swój problem.

Dnia 16-10-2011, wieczorem napisałem maila z opisem sytuacji

Dnia 17-10-2011, dostałem odpowiedź że należy pilota wprowadzić w tryb bezpieczeństwa SAFE MODE i ponownie zaktualizować firmware ponieważ dopiero w tym trybie firmware jest wgrywane całkowicie od nowa. Nie wiedziałem o tym wcześniej więc tak zrobiłem. Niestety nic to nie pomogło.

Dnia 18-10-2011 zauważyłem iż w pilocie coś "lata" w środku. Pewnie spadł i coś się urwało jeszcze go nie rozbierałem.

Dnia 19-10-2011 napisałem maila z odpowiedzią iż aktualizacja firmware nic nie dała przyciski nadal się nie podświetlają ale zauważyłem iż w pilocie coś "lata" więc pewnie podczas upadku coś się urwało. Niestety pilot już dawno dawno po gwarancji :-(

No i do wczoraj spokój żadnych więcej maili bo co więcej mogą mi pomóc.

Dnia 23-10-2011 w mailu niespodzianka: Poniżej treść maila

Szanowny Panie Damianie,

Dziękujemy za skorzystanie z pomocy naszego Wsparcia Technicznego Logitech Harmony.

W nawiązaniu do panskiej wiadomosci informujemy, ze moze Pan skorzystac z naprawy pogwarancyjnej oferowanej przez nasz autoryzowany serwis Fixit.

Wiecej szczegolow na temat napraw pogwarancyjnych pilotow mozna uzyskac piszac na adres:

logitech@fixit.pl

Alternatywne rozwiazanie jakie mozemy zaproponowac to kod znizkowy 50%, umozliwiajacy zakup jednego dowolnego pilota Harmony z naszego sklepu internetowego Logitech (Link ponizej)

http://www.logitech.com/pl-pl

Jesli zdecyduje sie Pan na dokonanie zakupu, w odpowiedzi na te wiadomosc, prosimy nas o tym poinformowac.

W nastepnym e-mailu otrzyma Pan wygenerowany Kod Znizkowy 50%.


50% zniżki na nowego pilota?? TEGO się naprawdę nie spodziewałem. Piloty są drogie ale naprawdę warto kupić. A ja mam za 50 % ceny. Pewnie wybiorę model za 599 zł to będę mógł kupić go za 300:)

Piękny prezent od Logitech :-)

Wykop

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Copyright – 1999-2017 INTERIA.PL , wszystkie prawa zastrzeżone.