Ostatnio: 29.07.2017

Darmowe galerie dla serwisów aukcyjnych

Masz lub zamierzasz kupić laptopa Hewlett-Packard ? Sprawdź co Ci się w nim zepsuje :)

Poniższe informacje opieram na mojej pól rocznej pracy w największym europejskim serwisie tej oto właśnie firmy.

HP Dv9000, Dv5000 i Dv2000

Obrazek użytkownika

<li>Wysokie ryzyko: Płyta główna

<li>Średnie ryzyko: Obudowa

<li>Niskie ryzyko: RAM

Niestety jak każdy inny model z rodziny HP,laptopy dv**** posiadają wadę fabryczna.

Tutaj źle została zaprojektowana płyta główna, 95% komputerów które przychodzą do naprawy to właśnie uszkodzenie płyty głównej. Następnym bardzo słabym punktem jest obudowa która ma tendencje do pękania i szybkiego rysowania się.

Podsumowanie:

Prawie pewne jest ze prędzej czy później komputer odmówi pracy ze względu na defekt płyty głównej.


HP dv5

Obrazek użytkownika

<li>Wysokie ryzyko: Wentylator, procesor, obudowa

<li>Średnie ryzyko: Tasma LCD

<li>Niskie ryzyko: Matryca

Wada fabryczna układu chłodzącego powoduje szybkie przegrzewanie się komputera a to możne pociągnąć za sobą uszkodzenie płyty głównej. Bardzo duza ilość laptopów dv5 została wyposażona w uszkodzone procesory AMD (niby to wina AMD ale pracują one w urządzeniach HP). Od obudowy odrywają się boczne srebrne listewki ozdobne. Kazda tasma w tym modelu posiada defekt który może spowodować miganie ekranu lub pasy.


HP dv6

Obrazek użytkownika

<li>Wysokie ryzyko: Przyciski Touchpada

<li>Średnie ryzyko: RAM, obudowa

<li>Niskie ryzyko: Matryca

Wada fabryczna obudowy górnej powoduje szybkie wyrabianie sie lewego przycisku touchpada. Często ulega uszkodzeniu jedna z kości ram. Od obudowy odrywają się boczne srebrne listewki ozdobne.


HP dv7

Obrazek użytkownika

<li>Wysokie ryzyko: Przyciski Touchpada, Wentylator

<li>Średnie ryzyko: RAM, obudowa

<li>Niskie ryzyko: Matryca

Wada fabryczna obudowy górnej powoduje szybkie wyrabianie sie lewego przycisku touchpada. Często ulega uszkodzeniu jedna z kości ram. Od obudowy odrywają się boczne srebrne listewki ozdobne. Fabrycznie źle zbudowany jest wentylator który powoduje przegrzanie. Zagrożeniem jest tez uszkodzenie dysku.



HP HDX 16/18

Obrazek użytkownika

<li>Wysokie ryzyko: Samospalenie

<li>Średnie ryzyko: Wentylator, dyski twarde

<li>Niskie ryzyko: Matryca

Częstą usterka jest zwarcie w elektronice które powoduje stopienie się obudowy najczęściej występuje to na czytniku lini papilarnych, wentylacja nie spełnia swojego zadania przez co komputer bardzo łatwo przegrzać. W związku z wysoka temperatura dyski twarde potrafią odmówić posłuszeństwa.


HP tx1000/2000 (cala seria Tx)

Obrazek użytkownika

<li>Wysokie ryzyko: Procesor, płyta główna

<li>Średnie ryzyko: Matryca, wentylator

<li>Niskie ryzyko: Dysk twardy

W laptopach z serii Tx znajdują sie wyżej wspomniane uszkodzone procesory AMD. Zastosowanie zbyt małego układu chłodzącego powoduje uszkodzeniu płyty głównej. Matryca często przestaje reagować na dotyk. wentylator łatwo sie zanieczyszcza i przestaje pracować.

Compaq Presario Cq61/71, HP C61

Obrazek użytkownika

<li>Wysokie ryzyko: Matryca

<li>Średnie ryzyko: RAM, Płyta główna

<li>Niskie ryzyko: Obudowa

Matryce przeznaczone do tego modelu sa bardzo kiepskiej jakości i często ulegają awarii. Przy wymianie uszkodzonej matrycy często dopiero za 2 czy trzecim razem magazyn wyda matryce która funkcjonuje poprawnie.


A na koniec dodam kilka rodzynków odnośnie samej naprawy oraz podzespołów.

1. W nowych laptopach nie ma nowych płyt głównych !

- jak to sprawdzić? trzeba odkręcić zaślepkę od RAM, wyjąc obie kości i gdy na płycie głównej będzie naklejka PFC i data to płyta jest nowa, gdy będzie tylko naklejka HP SPARE i kod kreskowy, płyta jest używana, była już uszkodzona i została naprawiona. Matryce tez często są używane.

2. To zawsze wina klienta!

- Jest zarządzenie: "Jeżeli usterce da sie zrobić zjecie to jest to wina klienta i jest to naprawa pogwarancyjna" czyli każde pękniecie, złamanie zalanie itd jest poza gwarancja jest to oczywiste i logiczne, ale uszkodzenie przycisków touchpada, spalenie sie obudowy czy usterka elektroniczna matrycy to również wina klienta.

3. Zawsze jest coś do naprawy!

- serwisanci sa zmuszani do wymiany niektórych podzespołów na sile a w momencie gdy wszystko działa jak należy to serwisant musi zainstalować od nowa system. Przecież trzeba klienta za coś skasować. Door2door samo na siebie nie zarobi.

4. To zawsze wina klienta bis!

- Serwisant na naprawę komputera ma aż 45 minut ! Wiec wiadomo musi się spieszyć, a gdzie się człowiek spieszy tam się diabeł cieszy. Z pospiechem wiąże sie to, ze pękają obudowy, zrywają sie kable czy nawet uszkadzają matryce. Jeszcze jakiś czas temu serwisant musiał w podsumowaniu naprawy zgłosić wymianę uszkodzonej części jako swoja winę. Teraz jest to wina klienta.



Mam nadzieje, ze nie zanudzialem ;] Jeżeli będę miał sile to możne napisze kiedyś więcej rodzynków o tym serwisie ale na dziś mam dość. Pozdrawiam Polske.

Add 08/05/10

Odpowiadam na liczne ataki na moja osobę, ten wpis nie miał na celu robienie czarnego PR. Czy ja nawołuje "chodźcie zniszczymy ta firmę" albo "nie kupuj HP, kup **** bo tylko ta firma sie nie psuje" itd ? Ludzie troszkę mniej agresji, dziele sie z wami moimi spostrzeżeniami jakie zobaczyłem podczas pracy o których większość użytkowników tej marki juz od dawna wiedziała. Jeżeli macie problem z komputerem nie ważne czy HP czy innym. Napisz w komentarzu co sie z nim dzieje a postaram ci sie pomoc lub doradzić jak domowym sposobem go naprawić.

Przegrzewanie sie laptopa - należy go wyłączyć, włożyć drucik w wentylator by sie nie obracał i przyłożyć rurę od włączonego odkurzacza, taka konserwacja raz w miesiącu powiększy żywotność twojego laptopa od 20 do 40%.

Pozdrawiam i ludzie prosze mniej agresji od samego rana ;]

Komentarze

  • user user (*.zapnet-isp.net)

    Witam. Dostałem TM2 2000el z uszk. dyskiem. Po zainstalowaniu w7 64bit nie obsługuje dotykowego ekranu. sprawdziłem - poprawiłem taśmy pod ekranem i nic. Nie mam piórka ale chyba powinien działać bez. Gdzie szukać błędu? może jakiś sterownik? Pomóż proszę.

  • stywen stywen (91.244.219.*)

    HP cq 61 po 2 latach wentylator ,wymieniłem,po 2 tygodniach pionowe szare pasy ,pewnie grafika lub płyta,po wyłączeniu nie odpala,nie naprawiam .Pracuję na starym Lenovo R500 żadnych problemów.Nigdy więcej hp......

  • Serwis Serwis (*.icpnet.pl)

    Jako serwis to utrzymuje się głównie z napraw HP oraz HP Compaq chociaż zajmuje się wszystkimi markami.

  • rasl rasl (*.dynamic.mm.pl)

    no tam w media expert to spory teraz wybór podobnych lapkow.

  • dudi dudi (*.dynamic.mm.pl)

    @bany - tam akurat jest więcej tych modeli i całkiem niezłe te promo jest jak ktos cche prostego kompa.

  • bany bany (*.dynamic.mm.pl)

    terz na HP Pavilion 15-N225SW jest jakaś promocja w media expert i chodzi po 2000

  • Skiper Skiper (*.dynamic.chello.pl)

    Mam laptopa HP, po magicznej dacie końca gwarancji nagle zaczęły się problemy. Laptop trafił do serwisu (na szczęście firma w której mam laptop z abonamentem internetowym daje mi możliwość reklamacji przez cały czas trwania umowy). HP laptop potrzymało 3 tygodnie, wymieniło procesor, minęły trzy dni - znowu to samo, znowu trzy tygodnie serwisu i tym razem laptop zaszalał, bo pochodził sprawnie aż dwa tygodnie, potem nie tylko znów się popsuł, ale doszły do tego problemy z kartą sieciową. W ciągu ostatnich miesięcy laptopa widziałam łącznie trzy tygodnie. Muszę pracować na 5 letnim (przez co bardzo mułowatym) netbooku asusa, który kosztował mnie 1/4 ceny złomu od HP. Popieram w całej rozciągłości ten tekst. A wszystkim gorliwym obrońcom HP powiem tak: poczekajcie aż wam się okres gwarancji skończy - wtedy się przekonacie. Jeśli natomiast po gwarancji nadal laptop wam sprawnie działa to cieszcie się, że trafiliście na ten cudowny okaz - szczęście niczym szóstka w totku :P

  • poszukiwac poszukiwac (*.pl)

    Witam
    A co mi powiecie o HP 8540p ? słabe punkty? co się psuje? koszty naprawy ?
    Dzięki

  • laptopman laptopman (*.pl)

    Niepotrzebnie szarpałeś na siłę i pourywałeś. Listewki nie są przykręcane, tylko zgrzewane z palmrest'em.

  • Fire24 Fire24

    @Hplover jesteś pewien, że tak można? bardzo mnie to ciekawi.

  • acer 5220 acer 5220 (193.107.11.*)

    witam krotko i zwiezle mialem dv5 i na moich oczach sie ziaral 3 dni temu . hp - hiper poraszka nigdy wiecej hp karzdemu odradzem . ktos napisal ze ladnie wyglada mial racje tylko wyglada hp wiedzialo ze syf spszedaje a i tak to guwno pchalo dzisias znajoma lapka kupowala nawet koles ze sklepu odradzal hp. jego slowa lepiej lenowo nisz hp bo oni niechcom sie z tym puzniej bujac sorki za bledy w pisowni jak jakies byly pozdrawiam nieszczesliwych posiadaczy laptopow ph

  • alf14 alf14 (*.netsystem.net.pl)

    mam hp 6740ew 4lata i jeszcze nic sie nie zepsulo chwale sobie

  • woja woja (*.233.60.65.static.msgaz.pl)

    @kololuzak - ja przez 26 m-cy nie miałem z tym lapkiem żadnych problemów

  • REcOiL REcOiL (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    Witam serdecznie. Mam Asusa J52 czy jakoś podobnie, komputer mi się przegrzewa przy odpalaniu filmów czy też przy odpaleniu kamery (skype etc). Skanuję właśnie Malware pod kątem wirusów, ale gry przeglądarkowe również powodują przegrzewanie kompa. Co z tym fantem zrobić? Komp jest na gwarancji i tracę już do niego cierpliwość :/ Grafa, płyta??!!

  • Pawieł Pawieł (*.miedzyrzecz.com.pl)

    Witam!
    Mam HP z serii dv9000 dziwne znaki na matrycy, wszystko wskazuje na kartę graficzną. Po przeinstalowaniu systemu bez baterii i tylko na zasilaczu śmiga aż miło. Czy przez baterię może się sypać ???
    Proszę o pomoc pawelgaj@wp.pl

  • aramises aramises (178.219.116.*)

    Zgadzam się z komentarzami ...model dv6 ..ciągłe przegrzewanie się...w przeciągu roku wymieniana matryca,bateria...po okresie gwarancyjnym laptop przestał całkiem działać siadła płyta główna....nigdy więcej syfu z HP ...odradzam każdemu kto planuje zakup tego szmelcu

  • Artur Artur (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    Nigdy więcej HP wszystkm znajomym psuje się grafika na płycie głównej - tempertaura jest tak wysoka, że można by go używać zamiast piekarnika bo jako komputer to jest to porażka.
    Na szczęście mam trzy Laptopy hp ma dwa lata - przez rok stał nieużywany (rodzice), a po roku używania się popsuł - mam też pięcioletnią Toshibę i jak na swoje możliwości chodzi świetnie - nie przegrzewa się i jest bezawaryjna w każdym miejscu - no może jeden problem to karta wifi mająca słaby zasięg szczególnie w kafejkach w domu jest extra nie wiem dlaczego taka różnica. Trzeci laptop to LENOVO i spośród tych trzech marek zdecydowanie wygrywa TOSHIBA.
    Pozdrawiam
    Artur

  • Maya Maya (*.adsl.inetia.pl)

    Mam dv9000 i często mi sie przegrzewa. Temperatura po jakimś czasi jest wyższa niz 80 i się zacina. Muszę wyjąć kabel i od nowa włączać. Baterię wyjęłam bo jest tak słaba że wytrzymuje 15min bez kabla. Nie wiem co jeszcze zrobić....Robiłam nie dawno 2 razy format i nic. Mam
    wentylator pod laptopa żeby chłodził ale i tak to nic nie daje...Proszę o pomoc

  • hal hal (*.radom.vectranet.pl)

    Niestety spory kawałek temu też kupiłam (za ponad 3 tys.) HP z serii dv 9000, tuż po gwarancji zaczęły się problemy, \"fachowiec\" wymienił.... napęd, zainkasował kasę i nadal komputer nie działał (problemy z odpalaniem, czarny monitor itd), znowu \"fachowiec\"- kolejna naprawa- kasa i nic (czarny ekran). W W-wie zaproponowano mi naprawę za ok. 450 zł (potwierdzono wadę fabryczną) , ale gwarancję mogą dać na 3 miesiące (niestety zrezygnowałam) . Tak więc wyrzuciłam już ok. 3,5 tys. i...musiałam kupić nowy komputer bo córka zaczęła studia informatyczne i bez komputera ani rusz.

  • Serwisant Serwisant (*.ip.netia.com.pl)

    Naprawiam i serwisuje wszystkie płyty hp i innych modeli. tylko.kasa@wp.pl

  • Wojciech Wojciech (*.play-internet.pl)

    Dobre forum - rzeczowe !!!

    W moim HP dv-2415nr z US po 4 latach padła płyta główna - przegrzała się sztuka jedna- a poza tym bateria /też już była death więc nie będę tego gówna reperował i dawał zarobić w serwisach, no chyba że ktoś ma pomysła jak po pierwszym padnięciu mogę go ocucić????

    Pozdrawiam
    teraz wiem dlaczego wszystkim posiadaczom HP tak skacze gul, też już nie kupię HP.

  • to_samo to_samo (217.153.153.*)

    Podobna sytuacja. Model dv5-1015ea (Intel). Po trzech latach nie wstaje (używany raczej do mało obciążających zadań). Serwis HP po konsultacji telefonicznej stwierdził problem z kartą graficzną (zdaje się, że to wina wspomnianego przegrzewania). Za naprawę chcą ok. 1200 zł :|

    Jedyna alternatywa jaką znalazłem, to magiczna naprawa na allegro za 300pln+koszt przesyłki. Niestety nie jestem przekonany, czy taka naprawa rozwiązuje problem na zawsze (wysoce wątpliwe).

  • gość gość (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    @komputeronapraw -
    Chyba jednak niezupełnie, ponieważ jako użytkownik mam podobne spostrzeżenia odnośnie konkretnego modelu niestety.

  • Adam z Białegos Adam z Białegos (*.xdsl.centertel.pl)

    Witam,
    Mam HP HDX 18, strasznie się grzeje, i co raz głośniej chodzi ;[ Spróbowałem wyczyścić układ chłodzenia, no więc zabrałem sie za rozkręcanie. Generalnie 80% zatrzasków z listewek itp. popękała przy naprawde delikatnym demontażu(jakby to była jednorazówka-SZOOK). Pomijając to że sie nie dostałem do układu chłodzenia, ponieważ musiał bym całego laptopa prawie że do podstaw rozebrać, to niestety wszystkie listewki, panel przedni przez te zatrzaski odstaje, co w rezultacie wygląda szpetnie i jeszcze wiecej kurzu bedzie sie dostawać do środka. Teraz mam pytanie, czy jest sens oddawania do serwisu(nie do serwisu hp) laptopa zeby mi wyczyścili tego laptopa dokladnie(nie na zasadzie sprężonego powietrza, przez obudowe gdzie cały kurz wleci jeszcze bardziej do środka) ?? a drugie pytanie czy jest mozliwosc kupna takowych listewek i panelu przedniego, bo jak mowilem wszystko jest po wyginane i sie nei trzyma? pozdrawiam

  • stom stom (*.50.rev.vline.pl)

    Mam laptopa HP dv7, jestem grafikiem komputerowym. Jest to mój laptop dodatkowy ale czasami musiałem na nim dokonać drobnych poprawek.... podczas spotkania finalnego z klientem bo godzinie wspólnej pracy laptop się wyłączył z powodu przegrzania. Minia klienta była bez cenna moja chyba także(dodam że, jeżeli używam tego laptop to chłodzony jest przez największą podstawkę jaka była na rynku firmy Zalman ZM-NC2000). To tylko jedna z sytuacji która mi się niestety przytrafiła podczas korzystania z tego sprzętu. Ogólnie przegrzewanie i spalony dysk to największe wady. Elementy dekoracyjne się trzymają bez zarzutów.

    Będę reklamował ten komputer i zażądam wymiany uszkodzonych podzespołów a że, mam możliwości i jestem już skrajnie wkurwiony nie poddam się do momentu w którym moja reklamacja zostanie uznana.

    Pozdrawiam wszystkich którzy stracili nerwy przez zły wybór marki laptopa.

  • XEEEnq XEEEnq (*.dynamic.gprs.plus.pl)

    W sumie to dobry materiał. Posiadam DV6 i jestem zadowolony, co prawda uszkodził mi się prawy przycisk touchpada ale to nie jest jakaś wielka wada. To nie tylko HP tak postępuję z serwisem. Wiele producentów zaniża ceny swoich produktów co za tym idzie również jakość. Jest to wymuszone rynkiem. Nie zarabiają na sprzęcie tylko na serwisie. Wady jakie są podane wyżej nie sądzę żeby niekorzystnie wpływało na markę. Nie to jest najważniejsze ale poziom obsługi. HP ma go na bardzo wysokim poziomie. Psuje się wszystko od Boscha, BMW, Mazdy, LG, ... to kiedyś się mówiło, że jeżeli chcesz mieć niezawodne auto to kup sobie Niemca lub Japończyka, chcesz dobre elektronarzędzie kup Boscha, Makitę... taki świat. Większość niezawodnych firm już nie istnieje - same się załatwiły. Sprzedawały dobry produkt ale tylko raz!

  • XEEEnq XEEEnq (*.dynamic.gprs.plus.pl)

    @Sprzedawca - ahahahaa gratuluje serwisu Asusa w Polsce... daj na gwarancję zwrot za miesiąc :D

  • Sprzedawca Sprzedawca (*.dynamic.gprs.plus.pl)

    A dajcie spokój ludzie HP to porażka ASUS I JESZCZE RAZ ASUS!!!

  • swawolny dyzio swawolny dyzio (*.adsl.inetia.pl)

    Ja natomiast mam pytanie. I z góry bardzo dziekuję za ew. pomoc. Laptop to HP Pavilion dv66835nr, grafa: Intel Graphics Media Accelerator X3100. Mianowicie, przez środek matrycy przebiega cienka, pozioma kreska. Chwila pracy (podniesienie windy) i od tej kreski w dół zaczyna się migotanie zbliżone do znanego z monitorów crt "mrugania" przy źle dobranym odświeżaniu. I pytanie: co może być przyczyną? Jeszcze raz dzięki za pomoc.

  • Adaeen Adaeen (*.chello.pl)

    To i ja coś dodam, Hp tx2 1050ew - Od chwili kupna miałem z nim problemy, laptop po wyjściu ze stanu hibernacji nie reagował na dotyk, poza tym chodził jak odkurzacz, a pióro nie działało jak należy, nadmienię też, że kursor skakał jak oszalały gdy na stronie internetowej był flash lub gdy włączyłem film. System i sterowniki to żenada była (wolny, wieszający się, głośny, zamulony i śmieszny, a nowy ze sklepu!!!) sam bym się wstydził sprzedac taki sprzęt.

    Zadzwoniłem na infolinię i się zaczęło - infolinia powiedziała że przyśle mi nowe pióro i słali je 3 miesiące!!! (w między czasie przysłali mi jedno ale nie do mojego modelu), po kilku godzinach na słuchawce okazało się, że muszę zaktualizowac bios by kursor nie skakał(w nowym laptopie aktualizowac bios? no ale dobrze), nie byli w stanie pomóc i sprawic aby komputer działał. Tak naprawdę wszystko działa w miarę dobrze na win 7 gdy się zainstaluje sterowniki od visty i będzie resetowac laptopa po każdej instalacji kolejnego sterownika.

    Właśnie przestał działac dotyk więc będę go oddawał na gwarancji do serwisu, aż się boję...Dodam krótko Hp jest wielką firmą i ma w du... ludzi - "żeś pan kupił to masz pan problem" żałuję kupna i odradzam z całego serca.

  • gxr gxr (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    Popieram- dv5,kłopoty z przegrzewaniem się laptopa(drugi raz),mało tego z serwisu wrócił ZAWIRUSOWANY a w odpowiedzi na moją interwencję usłyszałem,że przecież mogę sobie sam przeinstalować system skoro nie mogę tych wirusów(2) usunąć.

  • Piotr Piotr (*.xdsl.centertel.pl)

    Ludzie często kupują notebooka patrząc na jego design. Sądzą, że to determinuje jakość. Naogół jest odwrotnie. HP wyglądają estetycznie i tym firma przyciąga naiwnych klientów. Trochę się dziwię, że wobec tylu skarg nie ma reakcji producenta i poprawy jakości. Widocznie nadal jest duży popyt i ci, którzy świadomie ryzykują wierzą, że podobnie jak ciężka choroba - ich to nie dotyczy.

  • komputeronapraw komputeronapraw (*.lublin.mm.pl)

    Taki z Ciebie serwisant HP jak z Koziej d.. beben.... wady jakie tu wymieniles dobitnie swiadcza o tym ze nawet kolo serwisu HP nie przechodziles, i w ogole z elektronika masz tyle wspolnego co TVN z radiem Maryja.... Kazda z firm produkujacych laptopy, montowala matryce 15,4 cala produkcji LG/Philips, mialy one wade fabryczna polegajaca na odrywaniu sie polaczen miedzy sterownikiem matrycy a matryca LCD (to co ty nazywasz wada fabryczna tasm LCD). Nie chce mi sie rozkodowywac reszty tego steku bzdur ktore tu wypisujesz...takie strony powinno sie urzedowo likwidowac, za oklamywanie ludzi.

  • Waldek Waldek (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    Mam pytanie odnośnie HP dv6000. Nie da się uruchomić systemu - wstaje tylko w trybie awaryjnym, ale w momencie ładowania systemu w biosie pokazują się pionowe cienkie paski. Pytanie czy jest to awaria sprzętowa czy systemowa, czy reinstalka systemu pomorze. Proszę o pomoc.

  • decumanus decumanus (*.play-internet.pl)

    @Paweł - awaria wfi to pierwszy syndrom odlutowania się jakiegoś tam układu, chyba mostka południowego, mnie sie tak zrobiło po 13 mcach od zakupu - gwarancja 12 mcy :/
    8 mcy później rozłożył się całkiem
    wifi raz jest a raz nie ma. potem zaczną się jaja z grafiką, aż pewnego dnia laptop nie wstanie. dobra rada szybko sprzedać.

  • BabciaJózia BabciaJózia (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    replace with hp spare = wymień częściami zamiennymi hp

    Taki znaczek żebyś na własną rękę nie wymieniał innymi częściami.

  • Xenob Xenob (*.static.sitel.net.pl)

    Dwa lata męczarni z dv970ew, jakieś uszkodzenia z grafiką czy płytą główną. Podczas pracy "znikał ekran" gasła matryca. Nie można było go poniownie uruchomić, BlueScreen, uruchomianie w trybie awaryjnym. Pomoc serwisu i HP to tylko "zainstaluj nowy sterownik", "przeinstaluj system", "wgraj nowy BIOS", i tak bez końca przez prawie 20 miesięcy, aż całkiem odmówił posłuszeństwa. Co miesiąc instalowana Vista. Sprzedawca nie znalazł usterki, a HP nie przyjęło go na serwis.Złom. Teraz HP Polska chętnie go weźmie i naprawi, ale ...pełna odpłatność. Chwyt poniżej pasa.

  • izabela29 izabela29 (*.173.4.168.tesatnet.pl)

    Hplover dlaczego na 3 komponentach mam replace with hp spare? Są to elementy regenerowane tak? Nie mam tej naklejki na płycie dvdrw

  • mati85 mati85 (*.man.poznan.pl)

    Mam zamiar kupić laptopa HP z serii TM2, niestety HP wypuściło go w każdym praktycznie cywilizowanym kraju oprócz polski, a najgorsze w tym jest to że również nie uwzględnia gwarancji na ten sprzęt zakupiony za granicą. Przy każdym zapytaniu firmy o ten produkt każdy konsultant mnie zbywa jakimś bezczelnym tekstem. Od jednej Pani udało mi się tylko wyciągnąć informację, że ma się pojawić w ofercie wakacyjnej, czyli przełom czerwca/lipca. I to ma być firma na światowym poziomie?

  • Jbeynar Jbeynar

    siema @Hplover znasz moze przypadek problemu botowania w dv6000 czy moj problem jest wyjatkowy i niepowtazalny? Mianowicie zaraz po wlaczeniu laptopa (dv6700us) i przejsciu splasha czekam bardzo dlugo 1-5min do rozruchu systemu lub komunikatu: Operating system not found. O bootowaniu z plyty calkiem juz nie ma mowy. Robilem w BIOSie reset do defaults i dalej lipa. Kiedy podlacze dysk zewnetrzny rozruch nastepuje z niego odrazu - w przeciwienstwie do napedu dvd i wewnetrznego dysku. Podejrzewam, ze wina tkwi w plycie glownej.

    Bede wdzieczny za Twoja pomoc,
    pzdr

  • BabciaJózia BabciaJózia (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    A HPLover zaginął.. czyżby najemnik HP go dopadł?

  • kololuzak kololuzak (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    Ktoś miał jakieś problemy z dv6-2120ew?? Jak się sprawują te nowe procki i5??

  • 130 130 (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    Ja mam paviliona dv 6840 kupionego w Szwajcarii 2 lata temu i nic mu nie dolega. Sprawuje się super

  • Domin Domin (*.speedway.lublin.pl)

    Ja mam trochę inny - 2230s, ale tak kiepskich obudów jak w tej serii z "s" na końcu jeszcze nie widziałem, nie dość, że bardzo szybko się wyciera, to jeszcze dół się zwichrował - być może od przegrzania ale to nie zmienia faktu, na szczęście serwis uznał to i naprawił w ramach gwarancji. Poza tym problemy chyba z grafą (zintegrowana) - gdy pracuje na baterii obraz lubi się rozjeżdżać. Porażka..

  • aquamarine aquamarine (*.ists.pl)

    Kupiłem 2 laptopy HP. Jeden z serii dv 9000, drugi z serii dv 2000. Ten z serii dv 2000 był w serwisie jeden raz. Ten z serii dv 9000 właśnie jest drugi raz.
    Już nigdy więcej nie zaufam marce HP. Nigdy więcej. Dziwię się, że jeszcze nikt nie zdecydował na złożenie pozwu zbiorowego przeciwko firmie HP w tej sprawie. Chętnie się przyłącze!!! Niee ch płaca odszkodowania lub wymieniają laptopy na nowe pieprzeni oszuści. Jak widzę, że ktoś zastanawia się w sklepie nad kupnem laptopa HP to podchodzę i odradzam zakup mówiąc co i jak. Będę robił czarny PR tej firmie już do końca życia a mam dopiero dwadzieścia parę lat. Wychujaliście mnie raz, ja bedę was dymał już do końca życia. Już na mnie nie zarobicie. Także inni w moim otoczeniu, na których mam wpływ już nigdy nie kupią żadnego kompa HP.

  • P. P. (*.chello.pl)

    Posiadam HP dv5-1020ew i co tu dużo pisać... sama prawda. Teraz czwarty raz będzie odsyłany do serwisu. Tym razem to najprawdopodobniej płyta główna.

  • BabciaJózia BabciaJózia (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    A i czy szanowny Pan ma jakieś informacje może o EliteZbookach 8540p?

  • BabciaJózia BabciaJózia (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    A ja mam pytanie odnośnie serwisu EliteBook, czy serwis jest równie wesoły jak serii Pavulon?

    I jeszcze takie pytanie odnośnie zakupu, systemy są z preinstalowanym Win7, a jest on w wersji 32bit czy x64.. i czy da sie potem zamienić jakoś 32bit w x64? (kontakt z serwisem w celu wysłania płyt z obrazem systemu x64?)

  • Paweł Paweł (*.19.165.52.osk.enformatic.pl)

    Witam mam laptopa Hp g6032ea
    problem polega na tym ze nie uruchamia mi sie karta sieciowa broadcom 802.11g, ba mało tego że sie nie uruchamia to jeszcze komputer jej nie wykrywa, a raczej robi to sporadycznie. Gdy zdarzy sie niezwykle rzadki przypadek ze laptop wykryje karte to dziala ona poprawnie czyli łączy sie z internetem bezprzewodowo. Jednak wykrywanie zdarza sie niezwykle rzadko raz na sto uruchomień.
    Oczywiście robilem format itd nic to nie dalo. Mało tego wyjąłem fizycznie karte myśląc że na styku PCI nie łączy jednak nie wszystko jest tak jak bylo.
    Rzecz stała sie nagle, karta dzialala bez zarzutu i nagle zaczeły sie problemy windows na ktorym pracuje to seven 7 64 bit oryginalny. Proszę w miare możliwości o pomoc. pozdrawiam

  • Uasica Uasica

    Miałem netbooka HP 2133, po kolei wszystkim znajomym wysiadały i szły na serwis, uszkadzała się płyta główna, niestety liczyłem, że mój egzemplarz będzie ok.
    Wysiadł w najmniej oczekiwanym momencie. Miałem rozszerzoną pamięć do 2GB (standardowo 1GB) i dysk zmieniłem wcześniej na 320GB. Postanowiłem nie wysyłać z e swoim dyskiem z uwagi na cenne dane i zamontowałem przed wysyłką inny dysk 120GB (taki jaki był standarodowo).
    Serwis HP odmówił naprawy z uwagi, że nie jest oryginalny ich dysk (oczywiście wada była w płycie głównej a nie w dysku) a zarówno do dysku jak i pamięci jest bezproblemowy dostęp nie plombowany. Zmusili mnie do zakupu dysku 120GB od nich, oczywiście o około 100 zł drożej niż można taki kupić z fakturą. Po naprawie laptop wrócił z tym "drogim" dyskiem ale nie raczyli odesłać tego "nieoryginalnego", jak zadzwoniłem na serwis, odpowiedzieli, że "nie zażyczyłem sobie odesłania swojego dysku więc nie mieli takiego obowiązku, a wogóle nie wiedzą czy już go poszukają". Po opier*** osoby w serwisie i podaniu nr seryjnego mojego dysku, w końcu się znalazł i odesłali.
    Jak oceniam serwis?, chyba nie wymaga to komentarza po przeczytaniu mojego opisu ;)

Dodaj komentarz

Dodajesz komentarz anonimowo. Zaloguj się.

Dodajesz komentarz anonimowo. Aby komentować pod własnym pseudonimem włącz profil publiczny w ustawieniach.

Autor:
Treść:

Aby przesłać formularz, musisz mieć włączony w przeglądarce Javascript. Jeżeli nie masz, przepisz wspak tekst 4pdvvjcwst:

Wykop

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Copyright – 1999-2017 INTERIA.PL , wszystkie prawa zastrzeżone.