Ostatnio: 11.01.2017

Darmowe galerie dla serwisów aukcyjnych

TO: uke@uke.gov.pl, renata.filipek-barylowska@netia.pl, artur.dominiak@netia.pl, malgorzata.babik@netia.pl, pomoc@netia.pl, bok@netia.pl, michal.dolny@netia.pl, uokik@uokik.gov.pl, alert24@alert24.pl, wyborcza@wyborcza.pl, gazeta@gazeta.pl, listydogazety@gazeta.pl

(wszystkie adresy @netia.pl wygenerowalem na bazie imie.nazwisko@netia.pl i danych ze strony http://blog.netia.pl/netia/page/about)

Subject: Netia - 2 miesiace nie potrafia usunac awarii

Szanowni Państwo,

w związku ze skandalicznym traktowaniem mnie jako klienta przez Państwa dział serwisowy i czując się całkowicie bezradny, postanowiłem poinformować szerszy i być może bardziej wpływowy krąg osób.

Od przeszlo 3 lat jestem klientem firmy Netia, uslugi tej firmy korzystaja z lacz TPSA.

Przez 2,5 roku bylem szczesliwym posiadaczem lacza o przepustowosci 2mbps/320kbps i wszystko dzialalo pieknie.

W okolicy polowy maja 2010 zamowilem usluge internetu o przepustowosci 20mbps/1mbps.

Z dniem 01.06.2010 internet o przepustowosci 20mbps zostal aktywowany i wszystko dzialalo poprawnie przez okres max 10 dni.

Z powodu opoznienia platnosci za fakture firma Netia zaczela mi wyswietlac monit o zaleglosci w platnosciach oraz w tym samym dniu przepustowosc internetu zmalala do 1496kbps/256kbps.

Faktura zostala oplacona i po 4 dniach nastapilo pierwsze zgloszenie do firmy Netia - o usuniecie monitu o platnosciach oraz o zdjecie limitu predkosci internetu z owych 1496kbps.

Monit zostal usuniety, limit predkosci nie.

Zostala zgloszona kolejna awaria (numer zgloszenia CTT/10/06/023838) na owa predkosc 1.5mbps.

Przyjechal technik i sprawdzil- rzeczywiscie, na jego sprzecie rowniez predkosc internetu osiagala 1.5mbps.

W zwiazku z owa "awaria kabla" przepustowosc lacza zostala zmniejszona do 2mbps/256kbps - tyle wynosila predkosc inernetu w mojej poprzedniej umowie, z ktorej migrowalem na "szybsza" i internet dzialal przez 2.5 roku

W tym momencie miarkia sie przebrala, zmierzone osiagi lacza (wg netiowych serwerow czas.pol.pl) wskazaly 196kbps downloadu, moje wlasne pomiary wskazaly 25kbps uploadu.

Takie osiagi nie przystaja do dowolnego miejsca w wspoleczesnej europie, a co dopiero do kraju, ktory chce, by w europie bylo o nim glosno.

Zostaly w tej sprawie zgloszone dwa zgloszenia (CTT/10/07/010435 w sprawie niskiej predkosci internetu oraz DR/CTA/2010/07/02239 dotyczace rekompensaty za awarie - 3 miesiace darmowego internetu).

Zgloszenie CTT/10/07/010435 zostalo zamkniete w dniu dzisiejszym (23.07.2010 okolo godziny 8:30).

Zresetowalem modem i sprawdzilem, iz predkosc synchronizacjii lini to dalej 2mbps/256kbps zas osiagane predkosci dalej wynosza 196kbps/25kbps. Zeby bylo ciekawiej, predkosci te sa osiagane 1km od centrali telefonicznej, w ogleglosci 5km od scislego centrum Wroclawia

Uwazam, ze takie traktowanie klienta jest rowne regularnemu pluciu w twarz i wywijaniu sie od odpowiedzialnosci.

Do awarii rowniez trzeba umiec sie przyznac.

Pracownikow firmy Netia prosze o kontakt w sprawie uzyskania informacji, czyje lacze jest uszkodzone

Pracownikow Urzedu Komunikacji Elektronicznej oraz Urzedu Ochrony Konkurencji i Konsumentow prosze o interwencje w firmie Netia w sprawie skandalicznej obslugi klienta przez owa spolke

Dziennikarzy serwisu wyborcza.pl, gazeta.pl oraz alert24.pl prosze o przypilnowanie, by informacja o obsludze klienta przez podana wyzej spolke dostala sie do jak najwiekszego grona potencjalnych klientow, co pomoze im w wyborze najlepszego dostawcy internetu.

Czytelnikow serwisu blip.pl, wyborcza.pl oraz milosnikow innych portali typu "social media" pozdrawiam z tego miejsca i jednoczesnie pokazuje, jak wyglada organizacja pracy w dziale obslugi klienta w duzej korporacji. Milego dnia.


Z powazaniem,

Pawel Hajdamowicz



-------

EDIT 15.01.2010

Dodaję na prośbę firmy Netia:

Sprawa usterki internetowej została dawno usunięta a łącze 10mbps od dawna chodzi stabilnie.

TO uke@uke.gov.pl, renata.filipek-barylowska@netia.pl, artur.dominiak@netia.pl, malgorzata.babik@netia.pl, pomoc@netia.pl, bok@netia.pl, michal.dolny@netia.pl, uokik@uokik.gov.pl, alert24@alert24.pl, wyborcza@wyborcza.pl, gazeta@gazeta.pl, listydogazety@gazeta.pl

Date: 2 sierpnia 2010 12:26

temat Netia - Pasmo reklamacji zakonczone po 53 dniach

02-08-2010

Witam,

W wyniku mojego poprzedniego listu wyslanego do Panstwa w dniu 26.07

tempo rozwiazywania mojego problemu uleglo drastycznemu

przyspieszeniu, co doprowadzilo do rozwiazania problemu awarii, z

czego jestem zadowolony.

Nie zmienia to faktu, ze na rozwiazanie tego problemu trzeba było 53

dni, zgloszenia 4 reklamacji oraz napisania mojego poprzedniego listu

do szerszego i bardziej wplywowego grona osob.

Dopiero ten ostatni krok spowodowal, ze obsluga klienta w moim

mniemaniu byla na dostatecznie wysokim poziomie.

Majac na wzgledzie owa poprawe postawy ze strony firmy Netia mam

nadzieje, ze nasza dalsza wspolpraca bedzie ukladala sie w sposob jak

najbardziej pomyslny i bezproblemowy.

Z checia bede zostawial swoje ciezko zarobione pieniadze w Panstwa

firmie jezeli oferowane przez Panstwa uslugi beda na poziomie tak

wysokim jak ostatnimi dniami.

--

pozdrawiam,

Paweł Hajdamowicz

Na tego maila dostałem odpowiedz od Pani Renaty Filipek-Baryłowskiej

FROM Renata Filipek-Barylowska <Renata_Filipek-Barylowska@netia.pl>

TO Krzysztof Hajdamowicz <XXXX>

DW alert24@alert24.pl, artur.dominiak@netia.pl, bok@netia.pl, gazeta@gazeta.pl, listydogazety@gazeta.pl, malgorzata.babik@netia.pl, michal.dolny@netia.pl, pomoc@netia.pl, renata.filipek-barylowska@netia.pl, uke@uke.gov.pl, uokik@uokik.gov.pl, wyborcza@wyborcza.pl

2 sierpnia 2010 14:32

temat Odp: Netia - Pasmo reklamacji zakonczone po 53 dniach

Witam,

Bardzo dziękuję za tą wiadomość. Cieszę się ze mogliśmy naprawić sytuację i pragnę zapewnić, że nasze działania są w 100% skoncentrowane na satysfakcji Klientów.

Stale pracujemy nad poprawą procesów a Pana sytuacja pozwoliła nam znaleźć słabe ogniwo.

Wdrażamy sporo usprawnień aby takich doświadczeń nie fundować naszym Klientom, jednak jak widać było w Pana przypadku mozemy jeszcze sporo poprawić..

Gdyby miał Pan jeszcze jakieś spostrzeżenia to proszę dawać nam znać - jesteśmy tu po to właśnie.


Pozdrawiam Serdecznie,

Renata Filipek-Baryłowska

Dyrektor Obsługi Klienta

Netia SA



Tak wiec: od sierpnia do chwilii obecnej jestem ponownie zadowolonym klientem Netii ze sprawnie dzialajacym laczem internetowym, z ktorego jestem zadowolony. Widzac jak Netia potrafi zareagowac na awarie ich uslug, jestem w stanie stwierdzic ze moge ich z czystym sumieniem polecic swoim znajomym. Zas w razie czego mozna skutecznie rozwiazac przedluzajacy sie problem.

Tym optymistycznym akcentem zakoncze ten rozdzial historii i z usmiechem zyje dalej, zadowolony :)

Wykop

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Copyright – 1999-2017 INTERIA.PL , wszystkie prawa zastrzeżone.