Ostatnio: 12.09.2017

Darmowe galerie dla serwisów aukcyjnych

Witam,

chcę Wam pokazać jak ostatnimi czasy Orange okrada swoich (do tej pory) zadowolonych klientów.

Może, żeby nie owijać dłużej, wrzucę wam treść reklamacji jaką im napisałem

Witam,

dnia dzisiejszego (7 października 2009) pomiędzy godzina 11:00 a 11:15 posiadając około 10pln na koncie zalogowałem się przez internet do komunikatora palringo. korzystałem z niego około 10min, po czym sesja internetowa została przerwana przez operatora.

Zostało to przeze mnie udowodnione, iż zalogowanie się do komunikatora palringo zużywa około 200 kilobajtów transferu. Test polegał na podłączeniu telefonu do laptopa za pomocą kabla USB i zarejestrowaniu telefonu (SPV M3000) jako karty sieciowej, następnie udostępniłem jej internet i zmierzyłem wygenerowany transfer za pomocą programu ifconfig z systemu Linux. Moduł GSM w tym czasie był wyłączony

Wg aktualnego cennika "Nowe Orange GO" jest to koszt 4x50KiB= 1pln.

Korzystałem z niego jakieś 10 minut- wysłałem z niego 10 wiadomości po 200 znaków każda. 200 bajtów x 10 wiadomości = 2 kilobajty. Zakładając nawet trzykrotny narzut protokołu tego komunikatora wychodzi 2*3 = 6 kilobajtów transferu. Do tego odbiór jednej wiadomości 1500 znaków = 1500 bajtów = około półtora kilobajta. Z narzutem transferu- 3*1,5=4,5=5 kilobajtów

Do tego dodajmy z 20 wiadomości po 100 znaków, 20*100 = 2000 bajtów. 2 kilobajty. Z narzutem transferu 2*3 = 6 kilobajtów.

To by było na tyle dziesięciominutowej sesji: 200 kilobajtów na zalogowanie się + 6 kilobajtów na wysłanie wiadomości + 5 kilobajtów na odebranie dużej wiadomości + 6 kilobajtów na drobne wiadomości = 200+6+5+6 = 200 + 12 + 5 = 217 kilobajtów transferu. Zaokrąglając do pełnych pakietów - 250 kilobajtów. 5 pakietów taryfowych. 5*0,25pln = 1,25pln.

Tymczasem z mojego konta ubyło właśnie te około 10pln, gdyż przyszedł SMS "brak środków na koncie"

bylem waszym zadowolonym klientem przez prawie 11 miesięcy, zostawiałem u was 35-50pln miesięcznie.

Od polowy września to się zmieniło. To nie pierwszy podobny przypadek, który mi się przydarzył u was od polowy września. Nie tylko mi, również trzem innym znanym mi osobom. Zmieniliście się na gorsze. Byłem waszym klientem. Jeżeli nie potraficie dobrze naliczać transferu danych, to nie ma dla mnie miejsca w puli waszych klientów. Do niezobaczenia


Bez wyrazów szacunku,

Krzysztof Hajdamowicz

Były jedenastomiesięczny zadowolony klient


Równocześnie podobnej treści skargę wysłałem do UKE z prośbą o mediacje. Zobaczymy, czy Orange ma cojones i stać ich na przyznanie się do winy, czy utrata klienta i opinii wśród jego parudziesięciu znajomych jest ważniejsza od "nie, bo nie"

Sprawa w toku

Komentarze

  • Kid Kid (*.amsnet.pl)

    nie jesteśmy Twoją armią

  • xxx xxx (*.dream.net.pl)

    Ale pamiętaj, że każdy system prowadzi wiele operacji "w tle", więc może to Ci zjadło pieniądze. Też tak miałem pod windą :)

  • usunięty usunięty (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    @Uosiu - po prostu wyłącz komentowanie dla niezarejestrowanych, zanim więcej takich troli tu się zleci. Nie ma sensu z takimi dyskutować.

  • Uosiu Uosiu

    @baobab - jakie masz powody ku temu, by myslec, ze jestem niepelnoletni?

  • baobab baobab (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    Żeby do UKE lecieć to musisz być pełnoletni Krzysiu :P :D:D:D

    W takiej sytuacji dzwoni się do operatora z reklamacją lub idzie do salonu.

    Narka pozdrów Age.

  • TheMan TheMan (*.netia.com.pl)

    Kolejny wątek jak to operator nas oszukał i jest be?
    Kolejny wątek, który nie będzie miał kontynuacji..

  • kabona kabona (213.156.119.*)

    chcemy znac dalszy rozwoj tej sprawy, prosze wrzuc ja na wykop albo podlacz pod ten watek,
    pozdrawiam

Dodaj komentarz

Komentowanie wyłączone.

Wykop

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Copyright – 1999-2017 INTERIA.PL , wszystkie prawa zastrzeżone.