Darmowe galerie dla serwisów aukcyjnych

Ostatnio: 02.08.2012

Darmowe galerie dla serwisów aukcyjnych

Rezygnacja z umowy o abonament Cyfra+

1. Wzór rezygnacji dla osób, które mają umowę z Cyfrą Plus na czas określony:

{Data i miejscowość}

Rezygnacja z umowy o abonament

Niniejszym oświadczam, iż nie zamierzam kontynuować umowy o abonament zawartej w dniu {Data zawarcia umowy} i wnoszę o jej rozwiązanie wraz z upływem ustalonego w aneksie okresu minimalnego.


Z poważaniem,
{Imię i nazwisko}

{Adres},
{Telefon},
{Nr abonenta}



2. Wzór rezygnacji dla osób które mają umowę z Cyfrą Plus na czas nieokreślony (czyli upłynął już okres, na który została zawarta umowa i automatycznie ją przedłużyli):

{Data i miejscowość}

Rezygnacja z umowy o abonament

Niniejszym wypowiadam umowę o abonament zawartą w dniu {Data zawarcia umowy} z zachowaniem określonego w umowie okresu wypowiedzenia.


Z poważaniem,
{Imię i nazwisko}

{Adres},
{Telefon},
{Nr abonenta}




Rezygnację należy wypełnić swoimi danymi, wydrukować, własnoręcznie podpisać i wysłać listem poleconym na adres Cyfry +

CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.

02-100 Warszawa

skr. poczt. 8

Pokrewne tematy:

- rezygnacja z NC+ czyli co po połączeniu z Telewizją N

- rezygnacja z Cyfry+ (inny poradnik)

- rezygnacja z Telewizji N

- rezygnacja z Cyfrowego Polsatu

Komentarze

  • maciu$--> from maciu$--> from (*.centertel.pl)

    cyfra złodzieje
    ja się z was śmieje,
    umowe rozwiązuje
    i żegnam was chu**,
    nie będe wam płacił
    by ktoś się na tym wzbogacił,
    popieram reszte co tak uważa
    bo ta firma ludzim zagraża!!!
    wiec rezygnujmy wszyscy
    bo telewizja naziemna teraz błyszczy!!!!

  • eM. eM. (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    Mam pytanie. Gdy piszę pismo aby rozwiązać umowę to datę zawarcia mam wpisać tą sprzed n lat, kiedy została podpisana czy ta z ostatniego telefonicznego przedłużenia?

  • uczciwy uczciwy (*.ssp.dialog.net.pl)

    Umowę miałem do końca roku2012.W pażdzierniku wysłałem rezygnacje.W listopadzie zadzwonił do mnie konsultant i namówił mnie na podpisanie aneksu na 18-cie miesięcy, z promocją trzech kanałow HBO na 6-ść miesięcy z rezygnacją do końca maja. 8-go kwietnia zadzwoniłem i zrezygnowałem.Wczoraj otrzymalem sms-a że mam dopłacić do rachunku 20,-zł.wyparli się że zrezygnowałem.Dla pewności rozmowę nagrałem,podam ich do sądu.FIRMA BARDZO NIEUCZCIWA

  • Karzet Karzet (*.instalnet.com.pl)

    Właśnie wysyłam wypowiedzenie do Cyfry+, i przechodzę do Polsatu.

  • Jaga74 Jaga74 (*.i-do-blow-job.net)

    Poda mi ktoś adres e-mail do Cyfry + chcę dowiedzieć się od nich czy otrzymali moją rezygnację.

  • kaska kaska (*.connectic.pl)

    czy ktoś mógłby mi pomóc, w dniu 18 kwietnia skończyła mi sie umowa z cyfrą plus ale ja zapomniałam wysłać im rezygnacje. co teraz mam zrobić, żeby zrezygnować

  • jaro jaro (*.eimperium.pl)

    jeden miesiąc,więc .wypowiedzenie będzie się liczyć od 1-go do ostatniego maja

  • mm mm (*.152.133.64.dsl.dynamic.t-mobile.pl)

    Mam do Was pytanie bo sami pracownicy C+ nie wiedzą-każdy mówi co innego.
    Otóż trochę przyspałem bo umowa kończy mi się 30.04.2013 dziś wysłałem im wypowiedzenie czyli jeszcze w kwietniu je dostaną. Pytanie jaki długi mam okres wypowiedzenie 1 czy 3 miesiące?

  • andrzejm9 andrzejm9 (*.gdynia.mm.pl)

    @marian - dziękuje użyłem :).
    Adres w wypowiedzeniu umowy wpisałem jak ten na umowie. Chyba dobrze.
    Pozostałe dane wysyłkowe jak radzą inni na tej stronie na skryt. poczt.

  • andrzejm9 andrzejm9 (*.gdynia.mm.pl)

    @marian - Dziękuję użyłem,
    Adres w piśmie podałem taki jak ma w umowie.
    To chyba dobrze. Adres wysyłkowy jak podają inni na tej stronie na skryt. pocztową.

  • jaro jaro (*.eimperium.pl)

    mam umowę z c+ do listopada(pakiet komfort hd z opcją c+za 68zł)dzisiaj dzwoniłem i zapytałem się ile będę płacił od maja,i dostałem gwarancje że do końca umowy nic się nie zmieni, negocjacje zaczną się we wrześniu.

  • kris kris (109.255.219.*)

    @tyna - masz prawo wypowiedziec umowe do konca kwietnia na podstawie paru kanalów ktorch juz nie ma . na stronie nc+ w strefie abonenta na samym dole jest komunikat który o tym mowi . ja wlasnie napisamem wypowiedzenie umowy i place za kwiecien i papa ze zdziercami.

  • Slut Slut (*.arreks.pl)

    Dzieki

  • DVB-T DVB-T (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    @Slut - napisz numer pierwszej umowy którą podpisałeś, a jeśli masz wątpliwiści zadzwoń do konsultanta o podanie nr.umowy.

  • Slut Slut (*.arreks.pl)

    Jak wypowiedzięc Cyfrze umowę przedłużoną telefoniczne? Nie mam numeru takiej umowy. Co napisac?

  • Jola Jola (*.luksus.net.pl)

    super !!!! przyda się dzięki :)

  • DVB-T DVB-T (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    @tyna - z miesięcznym wypowiedzeniem,ja już jestem po wypowiedzeniu i mam z bani dzwonili do mnie codziennie po kilka razy, męczyli.Powiedz że sprzedajesz mieszkanie(dom) i następny lokator(właściciel)nie chce mieć Cyfry+.

  • Marta Marta (*.opera-mini.net)

    Z dniem 30 kwietnia kończy mi się umowa z Cyfrą+ (teraz z NC+). Kiedy zadzwoniłam w sprawie przedłużenia umowy na tych samych warunkach, które miałam do tej pory (czyli pakiet "start" za 19.90 zł), dowiedziałam się, że owszem mogę ją przedłużyć ale najtańszy pakiet po tym połączeniu telewizji będzie mnie kosztował 39,90 zł. Dosłownie zdzierstwo w biały dzień. Dlatego też rezygnuję z umowy i przechodzę do Cyfrowego Polsatu.

  • tyna tyna (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    @aga - jak to jest z ta rezygnacja natychmiastowo? na co trzeba sie oprzec zeby moc tak zrezygnowac skoro wszyscy pisza o 3 mysiecznym wypowiedzeniu?

  • kris. kris. (*.dynamic.lte.plus.pl)

    dziekuje wszystkim za infomacje ktorych potrzebowalem

  • tomek tomek (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    Uwaga na adres do CYFRY !!!! Teraz jest :
    CANAL + CYFROWY S.A.
    02-100 WARSZAWA
    SKR.POCZT. 8 .
    Korzystałem z tej platformy od 2002 roku. Od 3 czy 4 lat ostro negocjowałem warunki kolejnego przedłużenia umowy i nie powiem , coś zawsze udało się ugrać. Aż tu tydzień temu dzwoni do mnie pan z propozycją przedłużenia umowy : pakiet za 199zł dla mnie z multirumem za 174 zł. Sprawdziłem wcześniej Polsat, to samo bez Canal+ mam za 94zł z multirumem. A propos Canal + : pełny pakiet jest dopiero w abonamencie za 119zł w którym nie ma HBO. Dla mnie to czyste złodziejstwo więc wysyłam rozwiązanie umowy. I tak sobie myślę , że jak stracą tylu klientów to skończą się transmisje z lig piłkarskich i w Polsce i w Anglii, czego wszystkim gorąco życzę.

  • marian marian (*.ip.netia.com.pl)

    ...może komuś się przyda



    W związku z nie zaakceptowaniem przeze mnie zmian wprowadzonych
    dn. 01.04.2013 r., wnoszę o rozwiązanie Umowy o Abonament zgodnie z art. 7 §1 Regulaminu Umowy o Abonament.
    Informuje również, że wypowiedzenie Umowy Abonenckiej wysyłam zgodnie z zapisem Regulaminu i wnoszę o zaprzestanie świadczenia usługi zgodnie z zapisami Regulaminu Świadczenia Usług ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia.
    Proszę o przysłanie listem rejestrowanym lub też przesyłką kurierską na mój adres korespondencyjny potwierdzenia przyjęcia rozwiązania umowy wraz z rozliczeniem konta abonenckiego numer …………………... - rozliczenie powinno wskazywać stan konta abonenckiego na ostatni dzień Okresu Rozliczeniowego w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta, o którym mowa w w/w akapicie.
    Zobowiązuję się do zwrotu dekodera wraz z otrzymanymi z nim łącznie akcesoriami w miejscu wskazanym przez Państwo, jednocześnie proszę o wskazanie miejsca, w którym należy dokonać zwrotu.
    Odstępując od zawartej z państwem Umowy Abonenckiej, zwracam się z o zaprzestanie przetwarzania, przekazywania osobom trzecim moich danych osobowych oraz całkowite usunięcie danych ze zbioru danych firmy CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o. oraz spółek zależnych na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 6-8 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych.

  • pan i władca pan i władca (46.249.225.*)

    Ludziska ja tez chce zrezygnować z umowy, na forum znalazłem wzór rezygnacji - tylko co mam wpisać jako powód rezygnacji? Bo chyba na coś trzeba się powołać, żeby nikt nie naliczył jakiś dodatkowych opłat.
    Dzięki za pomoc

  • Paweł Paweł (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    Byłem z cyfrą + od 2000 roku. Zabrali mi to co najbardziej lubiłem 13th Street, zostawili jeszcze AXN, ale zabiorą niedługo Cartoon Network. Rozwiązuję umowę i przechodzę do cyfrowego polsatu. Tam wprowadzili 13th Street. W treści rozwiązania umowy należy zwrócić się do "CANAL + CYFROWY S.A. UL. GEN. W. SIKORSKIEGO 9, 02-758 WARSZAWA. NATOMIAST LIST POLECONY NALEŻY WYSŁAĆ NA ADRES CANAL + CYFROWY S.A. 02-100 WARSZAWA SKR. POCZTOWA 8. Nie ma się co rozczulać. Albo mi pasuje i korzystam z oferty, albo mi nie pasuje i odchodzę. Jeżeli ktoś zmienia to co mi pasuje to ja zmieniam tego co mi zmienia :-)
    Z pozdrowieniami
    Paweł

  • Pogromca kosult Pogromca kosult (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    @Konsultant C+ - Rozwiazjue umowe z pwodu zatrudniania przez cyfre debili takich jak ty Umowy są pisane przez sztab prawników i pewno przez kilka miesiecy,a ty twierdzisz że mozna ją przeczytac w 5min. i podjac decyzje, jezeli jest tyle osób nie zadowolonych tzn. ze umowa jest skonstruowana nie uczciwe i podstepnie co nie znaczy ,że jest nie zgodna z prawem

  • Wolontariusz Wolontariusz (*.tktelekom.pl)

    @Konsultant C+ - jak cie dorwę to mój pies z Tobą porozmawia! Jak ci przeczyta umowę użyczenia budy to porozmawiamy o umowach

  • aga aga (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    chyba nie znacie swoich praw ,ponieważ możecie zerwać umowę w trybie natychmiastowym , nie czekając 3 miesięcy.;

  • Kamil Kamil (*.ajc.com.pl)

    Ja też, ale dalej nurtuje mnie pytanie, na jaki adres wysłać rezygnację?

    Pan na infolinii powiedział mi, że "nie jest upoważniony do udzielania informacji tego typu: <załamka>

  • rafi rafi (80.48.251.*)

    Byłem z nimi od 2006 roku. [*]

  • Kamil Kamil (*.ajc.com.pl)

    Który adres korespondencyjny jest poprawny (do wysłania wypowiedzenia umowy z Cyfra+):
    Skrytka Pocztowa 8
    Kłobudzka 23
    Sikorskiego 9

    ???

  • Denis Denis (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    żegnaj CYFRO. Na takich warunkach dziękuję Ci

  • michał.p michał.p (*.opera-mini.net)

    do mnie też frajerstwo przyszło przeczytałem dokładnie umowe w której napisane było że mam 3 m-c za darmo, pakiet canal+ i pakiet hbo przez pół roku a cały abonament mał się zamykać w cenie 57zł/m-c a styczniowy prezent mnie wkr.. jak zobaczyłem jaki wjb.. rachunek dostałem na 114,90zl/m-c dekodery to tylko smalcem posmarować i psu rzucić tylko brak pewności czy będzie chciał. N popełniła błąd że podjeli współprace z tymi oszóstami cyfra+ to baziewie największe na świecie a tego co napisał komentarz pod spodem podpisał się jako Konsultant C+ to za jego tekst to wykastrować i łeb uciąć najlepiej tempą siekierą bo nie wie co pisze. Jak zadzwoniłem do cyfry dowiedzieć się jak rozwiązać umowe to im nawet data w komputerze się nie zgadzała oni podmieniają umowy.

  • tomek tomek (*.dynamic.gprs.plus.pl)

    Ile wczesniej trzeba wypowiedziec umowe.

  • stanleyy stanleyy (*.ip.inter-reh.pl)

    Ja też już kończe współpracę z tymi złodziejami. Jeszcze tylko 2 miechy i będę wolny!!!!Już wydzwaniają do mnie po 15 razy dziennie z zastrzeżonego numeru. Czasami odbieram aby tylko sprawdzić czy to nie kto inny dzwoni. Jak oni to krótka piłka - "niestety taty nie ma w domu teraz...."i spokój jest. W tym roku jakoś wcześnie zaczęli molestowanie bo jeszcze 2 miechy zostały a już dzwonią. Pewnie przez naziemną telewizję cyfrową. To co piszą ludzie wyżej to szczera prawda. Byle tylko przeciągnąć jak najdłużej umowę. Ja już wypadam. Wysyłam wypowiedzenie 2 miechy wcześniej. Żegnam się z nimi na dobre.

  • kalesony kalesony (*.adsl.inetia.pl)

    Kończy mi się umowa więc dzwonie do działu utrzymania klienta i ku mojemu zdziwieniu, wybrany pakiet proponują mi w cenie wyższej niż nowemu klientowi. Co ciekawe dekoder, który jest za 0zł konsultant mi daje w drodze wyjątku, specjalnie dla mnie. Na moje pytanie dlaczego mi proponuje taką cenę abonamentu i takie krzywdzące warunki, usłyszałem, że nie ma dla mnie innej oferty. Dziękuję, dobranoc. Nie spotkalem się jeszcze z taką firmą, której kompletnie nie zależy na klientach. Przechodzę do konkurencji, mam nadzieję, że nie wpadnę pod rynnę.

  • KrP KrP (*.play-internet.pl)

    Dla wszystkich, którzy nie chcą cyfry - każdą umowę można rozwiązać w terminie 48h bez podania jakiejkolwiek przyczyny (dotyczy umów zawartych w punktach, nie wiem jak z przedstawicielami), jest to jedno kliknięcie w systemie (niestety nie ma na to potwierdzenia na papierze więc trzeba zobaczyć jak konsultant to klika).

    Druga ważna rzecz - zgodnie z Art.8 §2 Regulaminu Operator C+ uprawniony jest do rozwiązania Umowy, jeżeli z przyczyn technicznych jej wykonanie okazałoby się niemożliwe.

    Wypelniamy wtedy formularz anulowania umowy z przyczyn technicznych (wzór mogę dołączyć później, ale w każdym punkcie to muszą mieć) argumentując to tym, że nie mamy sygnalu/mamy słaby sygnał (drzewo przeszkadza, cokolwiek) i również umowa jest rozwiązywana.

    Takie małe wskazówki bo też nie przepadam za tą firmą.

  • sebapi sebapi (*.adsl.inetia.pl)

    OSZUŚCI To co robią z klientem to zwykła manipulacja tylko "zgodna z prawem" .
    Liczy się tylko kasa którą wyciągną, a reszte mają w dupie.

  • DVB-T DVB-T (*.adsl.inetia.pl)

    Telewizją naziemna ich wykończy,już kwiczą błagają na kolanach żeby zostać, ja płaciłem 11lat C+ i basta, promocje dla stałego klienta buhaha przez 11lat miałem beczkę z tego, promocja dla idiotów czyli stałych klientów złapanych.Gdybym nie mieszkał na zadupiu polski gdzie ptak nie doleci, nigdy bym się nie skusił na C+. A wypowiedzenie umowy to XXwiek sprytnie przemyślany.Złote czasy dla C+ już minęły. Zasilać finansowo będą już ich tylko abonenci spoza granic naszego kraju.

  • Bogdan Bogdan (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    Nigdy wiecej CYFRY to taka przestroga przed naiwnymi a dekoder to taki muł ze az mnie k.... bierze.

  • Bolo2005 Bolo2005 (*.adsl.alicedsl.de)

    Nie podoba mi się ton jakim obrażasz innych ludzi. Wiele osób ze starszego pokolenia jest naiwna i łatwowierna. Dzwoni ktoś z takiej firmy jak Cyfra plus , Kardiotele zaleje oceanem wiadomości prawdziwych i nieprawdziwych a gdy już dla świętego spokoju ktoś taki powie „tak”, to już ma kamień u szyi. Nawet nie ma co czytać, chyba że ponaglenia. W takiej sytuacji jest moja 85-cio letnia mama. Ciągle muszę coś odkręcać. Jestem uzbrojony w internet. Starsi ludzie często są bezradni jak małe dzieci. Nie są debilami (moja mama jest magistrem matematyki). To bardzo niesprawiedliwy osąd.

  • iwona iwona (*.nordiskpolska.pl)

    @ciężarna - ja tez mialam taka sytuacje ale na szcescie okazalo sie ze moj znajomy przyja sie do nich do pracy i wiesz smial sie ze dalam sie tak oszukac i napisalam pismo z jego pomoca ze w zwiazku z otrzymanym aneksem itd zrywam z nimi umowe od pierwszego i poleconym wyslalam i mialam z glowy

  • ciężarna ciężarna (*.play-internet.pl)

    cyfra to oszusty.odnośnie umowy,dają wstępna nie inf.o tym,biorą zaliczke i po zainstalowaniu dają inną.aneks o podwyższce dostałam,wraz z rachunkiem.miałam również mieć cała umowe bez podwyzki,ale co okazało się ze jest jakiś aneks,małym druczkiem na kilku stronicowej umowie że maja prawo.łatwo było im mnie oszukać.mam nadzieje że myszy im zjedzą pieniądze na które mnie naciągneli.może przesąd okarze się prawdziwy co do odmawiania lub oszustw ciężarnych

  • O LOOOOOOL 0.o O LOOOOOOL 0.o (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    nie ómie bisać bo Polsku ;D

  • alek71 alek71 (*.231.15.104.koba.pl)

    Na stronie Canal+ jest inny adres kontaktowy.

  • aaaa aaaa (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    assaSASS

  • joob joob (*.centertel.pl)

    mnie tak zrobili w tel. n ku..rwy zaplacilem 184.zl i napisali ze wylacza mi sygnal jak nie mam sygnalu od 6 miesiecy nie dajcie sie zrobic w konia i znow sms ze jak nie zaplace to wpisany bede na liste dlugu krajowego wszysko mozna zrobic przez telefon ale rezygnacja to nie............ frajerzy nie polecam tw..... n

  • nm nm (*.centertel.pl)

    @Shermy - niech nie gadają Ci bzdur, bo można zrezygnować w każdej chwili. tylko oczywiscie placisz kare umowna, albo abonamenty za pozostale Ci miesiące (zalezy jak maja w regulaminie)

  • xx xx (*.centertel.pl)

    pracowalam w firmie X i wiem, ze konsultanci robią wiele niewlasciwych rzeczy aby klient podpisal umowe. niby wszystko jest zgodnie sprawem ale i tak zakreca sie klienta ze mysli cos innego niz jest naprawde. a gosc, ktory pisze zeby czytac umowy "debile" sam jest debilem i kretaczem. oszukuje samego siebie, bo dobrze wie jak jest naprawde - zaklamany dupek.

  • mmm mmm (46.239.160.*)

    Może to był najmądrzejszy kuźniar.

  • nowy nowy (*.cdma.centertel.pl)

    Konsultant C+ (*.30.26.75.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) 07.08.2012 13:49 Odpowiedz

    Czytam te komentarze i śmiać mi się chce... buractwo podpisuje umowy nie czytając regulaminu i nie czytając umowy, a później się rzucają takie palanty i kretynki w punkcie obsługi klienta albo w internecie na takich forach jak to. ZACZNIJCIE CZYTAĆ CO PODPISUJECIE debile. Jakbyście czytali to nie mielibyście problemów i nie nazywalibyście firmy złodziejami, bo tak się składa, że C+ robi wszystko zgodnie z prawem, a to wy sami płacicie za swoją głupotę :]



    ten Text to pisał jakiś skończony debil...przedstawiciel firmy...???....chyba firmy gnój.....

Dodaj komentarz

Dodajesz komentarz anonimowo. Zaloguj się.

Dodajesz komentarz anonimowo. Aby komentować pod własnym pseudonimem włącz profil publiczny w ustawieniach.

Autor:
Treść:

Aby przesłać formularz, musisz mieć włączony w przeglądarce Javascript. Jeżeli nie masz, przepisz wspak tekst tvmx6n5u3y:

Wykop

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Copyright – 1999-2012 INTERIA.PL , wszystkie prawa zastrzeżone.