Darmowe galerie dla serwisów aukcyjnych

Ostatnio: 16.04.2013

Darmowe galerie dla serwisów aukcyjnych

Wypowiedzenie umowy o abonament Telewizja N

1. Wzór wypowiedzenia dla osób, które mają umowę z Telewizją N na czas określony:

{Data i miejscowość}

Rezygnacja z umowy o świadczenie usług

Niniejszym oświadczam, iż nie zamierzam kontynuować umowy o świadczenie usług nr {numer umowy} zawartej w dniu {data} i wnoszę o jej rozwiązanie wraz z upływem oznaczonego w umowie okresu jej trwania.

Z poważaniem,
{imię i nazwisko}

{adres}
nr abonenta: {numer abonenta}

Osoby, które mają umowę na czas określony powinny takie pismo dostarczyć telewizji N nie później niż 1 miesiąc przed końcem umowy.

2. Wzór wypowiedzenia dla osób które mają umowę z Telewizją N na czas nieokreślony (czyli upłynął już okres, na który została zawarta umowa i automatycznie ją przedłużyli):

{Data i miejscowość}

Rezygnacja z umowy o świadczenie usług

Niniejszym oświadczam, iż rezygnuję z umowy o świadczenie usług nr {numer umowy} zawartej w dniu {data} i wnoszę o jej rozwiązanie z zachowaniem oznaczonego w umowie okresu wypowiedzenia.

Z poważaniem,
{imię i nazwisko}

{adres}
nr abonenta: {numer abonenta}

Osoby, które mają umowę na czas nieokreślony obowiązuje 3 miesięczny okres wypowiedzenia, z wyjątkiem umów zawartych przez internet - tu jest to 1 miesiąc okresu wypowiedzenia.



Wypowiedzenie należy wypełnić swoimi danymi, wydrukować, własnoręcznie podpisać i zanieść do dowolnego punktu sprzedaży Telewizji N lub wysłać listem poleconym na adres biura obsługi klienta Telewizji N:

ITI Neovision Sp. z o.o.

ul. Josepha Conrada 37

31-357 Kraków

Dekoder należy oddać w ciągu 14 dni od zakończenia umowy w wybranym punkcie serwisowym telewizji N.

Pokrewne tematy:

- jak wypowiedzieć umowę telewizji NC+ - czyli po połączeniu z Cyfrą+

- rezygnacja z Cyfry +

- rezygnacja z Cyfrowego Polsatu

Komentarze

  • grzegorz grzegorz (*.cable-modem.tkk.net.pl)

    witam mam problem a mianowicie dostałem dzisiaj tj. 02.07.2014 rachunek z n-ki na 500zł tytułem kary za niezwrócony sprzęt. Umowa rozwiązana została z dniem 30 marca 2014 a już nie było mnie wtedy w kraju i nie mogłem go oddać (tak w ogóle to nie pamiętałem o tym). Nadmieniam także , iż do dnia dzisiejszego nikt nikt nie był łaskaw poinformować mnie czy wszysto się zgadza i umowa zostaje rozwiązana a powinni to zrobić tak jak robią to inne firmy.

  • Unlikemenow Unlikemenow

    gfdgfdsgfdgfdg

  • Unlikemenow Unlikemenow

    fgfdg

  • jhw jhw (*.pl)

    Witam, umowa z \\\"n\\\" kończy mi się 30 listopada br. Wypowiedzenie złożyłam na początku października, więc wcześniej niż trzeba. Wczoraj (09.10.2013) zadzwonił do mnie ktoś z \\\"n\\\", potwierdził, że wypowiedzenie dotarło, chciał się dowiedzieć czy na pewno rezygnuję i dlaczego. Potwierdziłam, że na pewno i nie udzieliłam odpowiedzi na pytanie dlaczego, bo nie mam obowiązku się tłumaczyć z mojej decyzji. Dzisiaj wyłączono mi sygnał \\\"n\\\".
    To złodziejstwo i nieuczciwość.

  • zbych zbych (*.pl)

    Witam bylem w tej firmie pare ladnych lat wszystkie umowy byly zawierane poza firma czyli 1 miesiac wypowiedzenia niestety spoznilem sie 3 dni z wypowiedzeniem teraz ponioslem za to kare w postaci 92 zl na miesiac bez dekodera, jakim prawem przestawiaja umowe zawarta poza firma na umowe zawarta w salonie?TO JEST ZWYKLE NACIAGANIE KLIENTOW .Czy nie ma w tym kraju bata na takie firmy ?

  • Paweł Paweł (*.pl)

    Troszkę z innej beczki. Ma może ktoś info nt możliwości wynegocjowania dobrej ceny za kontynuację umowy ? Obecnie płacę 69 zł z m.rom standard 69 zł i mam pakiet z całym c+ . Słyszałem , że można wynegocjować podobną cene ;) . Zna ktoś taki przypadek ?

  • Tunia Tunia (*.pl)

    Od dawna byłam w n-ce. Kiedy miało dojść do połączenia z C+ chciałam wypowiedzieć umowę n-ce. Pańcia powiedziała mi aby zostać jeszcze pół roku. Jak się połączymy, będę mieć wiele korzyści z tego płynących... Połączenie nastąpiło. Do domu dostałam dziewiczy dekoder n-ki. Nawet go nie rozpakowałam. Zakończenie umowy z n-ką miało nastąpić do końca czerwca br. Okazuje się, że zostało AUTOMATYCZNIE przedłużone do lipca następnego roku 2014 !!! I mam płacić dwa abonamenty n-ce i nc+ ! Mało tego mam zaległa opłatę dla n-ki w kwocie 151 zł! Za co? No za pierwszy abonament "Przedłużonej umowy! Wprawdzie nastąpiło połączenie dwóch firm ale abonamenty są dwa! Czy słyszeliście o czymś takim? Nie wiem co mam robić. Firma jest jakaś ukryta. Jedno miejsce w Krakowie. Jakiś telefon i żadnej odpowiedzialności. Każdy konsultant mówi co innego!

  • Paweł Wiktor Paweł Wiktor (*.pl)

    @anita - ja własnie skończyłem rozmowę z konsultantem - zawarcie umowy przez telefon miało miejsce 3.06.2013 umowa na rok, abonament miesięczny 34zł, na dzień dzisiejszy kara za wcześniejsze rozwiązanie umowy - 300zł

  • anita anita (*.adsl.inetia.pl)

    witam jaka jest kara za zerwanie umowy z n czy ktoś wie jaka to sumka pozdrawiam

  • ....!.... ....!.... (*.comax.net.pl)

    Witam mam pewien problem z tą dziadowską firmą, jesli to firmą można nazwać.
    Umowa miała być do 19 kwietnia facet w sklepie od nc+ powiedział że nie trzeba wysyłać wypowiedzenia z miesięcznym wypowiedzeniem więc zostało to wysłane coś około 16 kwietnia poleconym. Okazało się iż list dostali po terminie raz 21(niedziela) a za drugim razem mówią ze 25(czwartek) kwietnia. Z tym że korzystaliśmy z tego do końca maja bo można było. dekoder został zwrócony 1 czerwca niby wszystko ok. Teraz przyszedł rachunek na kwote 84zł za czerwiec gdzie nie ma dekodera nie ma nic! Co teraz zrobić wysłałam e-maila z odmową zapłacenia tego rachunku bo przecież za co?? Oni nawet z łaski swej nie powiadomili że notabene umowa jest "jakby" przedłużona (bez dwustronnej akceptacji oczywiście) a odpowiedzią ich było
    1. e-mail zostanie rozpatrzony w ciągu 48h od daty uzyskania go
    2. dziś dzwoniąc dowiaduję się że będę czekać na odpowiedź na to 2 tygodnie!!
    to sa jakieś kpiny w ogóle!!
    Czy ktoś miał podobną sytuację?? Proszę o kontakt!!

  • mm mm (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    @Asukotto - LUTY MA 28 DNI!!! Już wiesz skąd 2 dni spóźnienia? :P

  • Asukotto Asukotto (*.183.242.76.dsl.dynamic.t-mobile.pl)

    Za jeden dzień spóźnienia muszępłacić ponad 250 zł za dwa miesiące, w tym multiroom (mimo oddania dekodera). Reklamacja nierozpatrzona bo "wiedziałem co podpisuję i całość była dobrowolna"!!! Kpina. Umowa kończyła mi się 28 lutego, zaś papiery złożyłem 30 lutego. Kpina z ludzi, jak do rozliczania, to miesiąc nieliczy się jako tzw 30 dni, a tyle co ma dany miesiąc. Najgorsze jest to, że od 15 stycznia chodziłem do punktu się dopytywać i ani razu nie padło stwierdzenie "30 dni".
    Złodzieje i oszuści, ja już nce podziękuję, wolę nie mieć telewizji, przynajmniej będę mieć spokojniejsze dni.

  • Aleksander Aleksander (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    Granda w biały dzień co dziennie zmiany
    w programach szatkują kombinują
    też wypowiadam umowę

  • losiu77 losiu77 (*.multi.internet.cyfrowypolsat.pl)

    @RafałWieczorek - sam dekoder masz oddać+pilot+zasilacz i pudełko żadnych kabli do podłączenia i talerzy satelitarnych bo to jest twoje
    pozdro

  • RafałWieczorek RafałWieczorek (*.devs.futuro.pl)

    Co ze sprzętu mam oddać czyli czy mam oddać? 1.dekoder? 2.kabel zasilający do dekodera ?3.kabel do podłączenia(jeśli trzeba to nie pamiętam jaki dawali do pudełka np czy to był kabel hdmi czy inny)?4.opakowanie oryginalne dekodera?5. talerz satelitarny? Pytanie to jest szczegółowe ponieważ wole nie mieć kłopotu z tą telewizją i jeśli ta informacja się przyda telewizje N mam od kilku lat.

  • Mariusz Mariusz (*.dynamic.gprs.plus.pl)

    Witam,
    może ktoś z was miał podobny kłopot i podpowie mi co mam robić?
    Zamówiłem nkę przez internet w lutym zeszłego roku - umowa na 12 miesięcy do 28 lutego br. 31 stycznia złożyłem w punkcie nki wypowiedzenie a 14 marca zwróciłem dekoder.
    Teraz dostałem rachunek za marzec i kwiecień bo okazało się, że nie dochowałem 30 dniowego okresu wypowiedzenia. Czy osoba przyjmująca wypowiedzenie nie powinna mi powiedzieć, że jest już za późno i czy w takim razie mogłem zdać dekoder?

  • losiu77 losiu77 (*.multi.internet.cyfrowypolsat.pl)

    @Kosmos1990 - na oddanie dekodera masz 14 dni od wyłączenia sygnału,najlepiej oddać gdzieś w punkcie za potwierdzeniem oczywiście, ja np. mam telewizje do końca kwietnia i wyłączają sygnał czyli do 14 maja mam zwrócić dekoder ale ja już ide im oddać 30 kw. żeby potem znowu czegoś nie wymyślili, do mnie jak dzwonili gadałem z laską to tez mi nic nie powiedziała a na dodatek się jeszcze s..a rozłączyła więc zakańczam z nimi współprace i ide do konkurencji przynajmniej 3 miechy za free i jest program który mnie interesuje:) pozdro

  • Kosmos1990 Kosmos1990

    W wypowiedzeniu napisałem żeby zadzwonili do mnie w celu ustalenia zwrotu dekodera i potwierdzenia rozwiązania umowy,a oni napisali mi sms że wypowiedzenie przyjeli a po informacje na temat zwrotu dekodera mam sam zadzwonic i podali mi numer. Nawet chamom nie chciało się zadzwonić powiedzieć tylko sms wysyłają ciekawe czy da radę sie do nich dodzwonić teraz.

  • abonent z uk abonent z uk (*.10-1.cable.virginmedia.com)

    jestem z nimi 4 lata i co mega promocja za 150 dla mnie a dla nowego abonenta 119 .dowidzenia n-ka .zmuszaja ludzi do oszustw ale niech im bedzie chcialem byc uczciwy a teraz mam oferte od goscia kupie sobie dekoder cyfrowy hd z netem i za 15funtow czyli jakies 75 zl bede miec full nc + angielskie sky hahaha

  • the_dandys the_dandys (*.ip.netia.com.pl)

    Witam!
    Zwracam się do Was z pytaniem - powiedzcie mi, proszę, czy jeśli oddałem dekoder, oczywiście po wcześniejszym dostarczeniu rezygnacji, to rozumiem, że to już jest koniec mojej współpracy z n (obecnie z nc+), tak? Bo dosłownie parę dni po zwrocie dekodera otrzymałem smsa, że mam nie uregulowany rachunek za marzec...

  • gruby gruby (91.240.130.*)

    @marta - wysłałem wypowiedzenie w dniu 06.04.2013. Otrzymałem zwrotkę ZPO z datą doręczenia w dniu 09.04.2013. Do dziś nie wyświetliło mi żadnego komunikatu oprócz jednego: "otrzymałeś nowy dokument sprzedaży"

  • Kama Kama (2.24.118.*)

    Witam! !mam pytanko!ja mam umowe z n do sierpnia,ale nie chce przechodzic do nc+,wiec czy moge zerwac teraz z nimi umowe,czy nie bede musiala placic kary za zerwanie umowy przed terminem??

  • marta marta (*.centertel.pl)

    Hmn...i co teraz? Nagle Zmienili zdanie gdy polowa abonamentów wysłała juz wypowiedzenia...!?

  • Fuck jea Fuck jea (*.ip.netia.com.pl)

    Ja także otrzymałem taki komunikat jak koleżanka więc to nie ma związku z wysłaniem wypowiedzenia, ponieważ ja nie wysyłałem jak się można domyślić. :)

  • marta marta (*.centertel.pl)

    Witam. Wysłałam wypowiedzenie umowy z platforma n 9kwietnia.W uzasadnieniu napisałam ze w związku z zmianami mojej dotychczasowej oferty i braku jej akceptacji przysługuje mi prawo do wypowiedzenia umowy. Zresztą sami ostatnio takie komunikaty do swoich abonamentów wysłali.
    Dziś rano włączam tv i wyświetlił mi się komunikat:
    Szanowni Państwo
    Uprzejmie informujemy ze rezygnujemy z procesu automatycznej zmiany Państwa dotychczasowej oferty na ofertę nc+.
    Oznacza to ze warunki Państwa umowy z platforma n pozostają bez zmian aż do konca jej trwania.
    Tym samym maja Państwo czas na podjecie decyzji o wyborze pakietu nc+ dostosowanego do własnych potrzeb.

    Czy ktoś z Was także dostal taki komunikat po wysłaniu wypowiedzenia???Mam rozumieć ze moje wypowiedzenie zostało odrzucone? Proszę o pomoc jak mam szanse ja wypowiedzieć ponieważ nie podoba mi się stosunek platformy n do abonamenta,pozatym tydzień temu podpisałam umowę na tv z Orange.

  • Bartek Bartek (*.dynamic.chello.pl)

    Brak TV od miesiąca. Nie odbierają. Brak informacji. Ceny kosmiczne. Pogratulować osobą decyzyjnym NC+ pomysłu i przygotowania! ABSOLUTNY BRAK PROFESJONALIZMU. DNO DNO DNO i JESZCZE RAZ DNO !!!!!!!

  • Chrisp0811 Chrisp0811 (*.4-2.cable.virginmedia.com)

    KONCZCIE UMOWY NIE MA SENSU Z NC+ może WC PRĘDZEJ HAHA SZMATY I TYLE

  • Klaus Klaus (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    ZWROT DEKODERA – NIE DAJ SIĘ OSZUKAĆ!

    TERMIN ZWROTU, POTWIERDZENIA

    Przeważająca większość abonentów korzysta z użyczonych dekoderów (czyli będących własnością operatora). Po zakończeniu umowy należy taki dekoder zwrócić, najpóźniej w terminie 14 dni od zakończenia umowy. W przypadku gdy wypowiedzenie umowy jest skuteczne na koniec kwietnia, dekoder powinien być zwrócony do 14 maja 2013 (jest to wtorek).

    Lepiej nie czekać do ostatniej chwili, zawsze mogą wypaść losowe sytuacje. Jeżeli spóźnimy się choćby o jeden dzień, mamy gwarancję, że operator naliczy nam karę. Jest to dodatkowe źródło dochodów dla operatora, więc na pewno nie okaże się dobrym wujkiem!

    Niektórzy są błędnie przekonani, że 14 dniowy termin obowiązuje od momentu wyłączenia sygnału. Nic bardziej mylnego! Operator może celowo później wyłączyć sygnał, aby wprowadzić część abonentów w błąd.

    W regulaminie jest wyraźnie napisane:

    „(…) Abonent zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu (…) udostępnionego sprzętu, z zastrzeżeniem, iż nie może nastąpić to później, niż w terminie 14 dni od dnia rozwiązania, wygaśnięcia lub zakończenia w inny sposób Umowy. (…)

    Dekoder należy zwrócić do jednego z Autoryzowanych Przedstawicieli.
    Lista Autoryzowanych Przedstawicieli NC+

    Nie powinna taka sytuacja mieć miejsca, ale gdyby jednak zdarzyła się odmowa przyjęcia sprzętu przez AP, należy zażądać pisemnego potwierdzenia odmowy przyjęcia sprzętu.

    Ważne! Jeżeli oddajemy sprawny sprzęt, zadbajmy o to, aby przyjmujący pracownik potwierdził na formularzu zwrotu, że zwracany sprzęt jest sprawny i w dobrym stanie. Jest to ważne, gdyż zwrot niesprawnego lub uszkodzonego sprzętu z winy abonenta pozwala operatorowi naliczyć wysoką karę (500 lub 1000 zł). Było odnotowanych już sporo przypadków wyłudzeń z tego tytułu: mimo że sprzęt był sprawny, operator uznał go jako niesprawny i naliczał karę!

    Ważne jest też zachowanie tego potwierdzenia przez co najmniej kilka miesięcy, w razie gdyby zgłosił się do nas komornik (więcej w komentarzu użytkownika MS).

  • Klaus Klaus (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    SKUTECZNE WYPOWIEDZENIE UMOWY

    TERMINY, WYSYŁKA, POTWIERDZENIA

    Jeżeli ktoś jest zdecydowany na rozstanie z NC+, najlepiej jest złożyć wypowiedzenie teraz.
    Ponieważ proces migracji abonentów został rozłożony na etapy, różne są terminy wypowiedzenia. W pierwszej kolejności pisma otrzymali klienci Platfromy N, mają więc 14 dniowy termin wypowiedzenia:

    Wypowiedzenie musi być więc złożone do:

    14 kwietnia 2013 (abonenci bez kanałów premium)
    19 kwietnia 2013 (abonenci z kanałami Premium)

    Co prawda infolinia Platformy N informuje, iż jest tylko jeden termin wypowiedzenia umowy tj. 19 kwietnia br, bez względu na posiadane pakiety, nie mniej jednak lepiej jednak jest zastosować się do powyższych dat.

    Uwaga! Liczy się data otrzymania pisma przez operatora, a nie data jego wysyłki! Wypowiedzenie powinno być własnoręcznie podpisane!

    Wypowiedzenie powinno być wysłane listem poleconym na adres Biura Obsługi Klienta Platformy N (klienci Platformy N):

    ITI Neovision Sp. z o.o.
    ul. Josepha Conrada 37
    31-357 Kraków

    Klienci Platformy Cyfra+ powinni przesłać wypowiedzenie na adres:

    Canal+ Cyfrowy Sp. z o. o.
    Skrytka pocztowa nr 8
    02-100 Warszawa

    Uwaga! Dotychczas można było składać wypowiedzenia w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Platform N i Cyfra+. Otrzymaliśmy wiele informacji, że Operatorzy zabronili przyjmować wypowiedzenia w punktach sprzedaży.

    Najwygodniej i najlepiej pismo wysłać listem poleconym ze zwrotnym poleceniem odbioru. Wtedy do przesyłki dołączany jest żółty druk, która podpisany przez odbiorcę, wraca do nas. W razie kłopotów z operatorem, mamy dowód i nie musimy już szukać na poczcie potwierdzenia odbioru….

    Forma wypowiedzenia jest prosta. Nie ma też jakiś specjalnych wymogów formalnych, co do treści lub formy wypowiedzenia.

    Wypowiedzenie może zostać napisane odręcznie, musi jednak zawierać następujące informacje:

    Imię i nazwisko
    Numer abonenta lub numer umowy
    Adres zamieszkania
    Treść wypowiedzenia – przykładowo:„W związku ze zmianą warunków umowy, których nie akceptuję, niniejszym wypowiadam umowę„
    Koniecznie własnoręczny podpis abonenta i data!

    Wypowiedziana umowa obowiązuje do końca miesiąca, w którym została wypowiedziana. Czyli wypowiadając umowę do 19 kwietnia, ostatnim dniem jej obowiązywania jest 30 kwietnia.

  • Klaus Klaus (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    Proszę poczytać: http://nabiciwncplus.pl/?page_id=5

  • soczek soczek (*.dab.02.net)

    Dzieki za info, ale jeszcze jedno tj. Rezygnacje nalezy wyslac do 19.04, a dekoder zwrocic do kiedy? Obecnie jestem zagranica i nie wiem ile mam czasu? Chodzi mi o konkretna date!

  • slawko slawko (*.goleniow.vectranet.pl)

    do specjalista122 moja miala tez to wlasnie placila 109 i praktycznie 14 miesiecy placila , my niemozemy sie dodzwonic a ty ile miesiecy miales

  • losiu77 losiu77 (*.multi.internet.cyfrowypolsat.pl)

    Soczek do oddania potrzebujesz dekoder+karta pilot i zasilacz a w pudełku jakim im oddasz to bez znaczenia

  • soczek soczek (*.dab.02.net)

    Pytanko? Wogole nie jestem zorientowany. Do oddania dekodera potrzebuje pudelko, kable czy cos z tych rzeczy?

  • karolina karolina (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    to co zamieszczone jest na gorze <wzór wypowiedzenia> jest dobrze napisanym czy czegos brakuje?

  • specjalista122 specjalista122 (*.205.35.9.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl)

    Witam. Ja mam też ofertę z telewizorem. Tyle, że mam multirum i turbodekoder z dyskiem 500 giga. Dodzwoniłem się w końcu do nich i okazało się, że muszę oddać kompletne dekodery. Telewizor jest mój i nic nie muszę dopłacać. Miałem abonament z multirumem 119 zł a teraz mi proponują najniższy jaki mogę podpisać to 179 zł. Śmieszni są. Rezygnuję. Normalnie z ludzi jaja sobie robią.

  • Adam Adam (*.limes.com.pl)

    @Anna - Witaj, mam ta Samoa sytuacje, jezeli nie wysylaja listem poleconym to jak moge to udowodnic ze nie dostalem listu i z automatu przechodze na inna umowe. Czy cos wiesz wiecej na ten temat. prosze o pomoc !!!!!

    Pozdrowienia

    Adam
    bdzikot@o2.pl

  • zofia zofia (*.adsl.inetia.pl)

    @Anna - musz na piśmie napisać o rezygnacji. ,,Przysługuje mi prawo w związku z brakiem akceptacji zmian jakie nastąpią w mojej ofercie i wchodzą w życie z dniem 01.05.2013 r. ,, wpisz nr umowy

  • slawko slawko (*.goleniow.vectranet.pl)

    moja dziewczyna ma umowe w platformie n od 2011 r grudnia i przyszlo tera jej propozycja z nc+ i chce ja rozwiazac a ma umowe z telewizorem czy bedzie placic kare za telewizor

  • Anna Anna (185.5.218.*)

    My mamy umowę z tv N przedłuzaną w lipcu 2012 ważną do końca grudnia 2013. Żadnego pisma odnośnie NC+ nie dostaliśmy. Czy umowa bieżąca nas nadal obowiązuje, czy zmienią nam ją automatycznie jak nie wypowiemy obecnej?

  • MonikaK MonikaK (89.174.58.*)

    Dzięki za pomoc. właśnie rozwiązałam z nimi umowę. Tak serio to szkoda tej N niby czasami pogrywali trzeba było mocniej negocjować ale inni są gorsi a już o canal nie wspomnę jak nagle znaleźli jakąś sprzed pół roku niezapłaconą przeze mnie fakturę i..... nie mając potwierdzenia znowu musiałam zapłacić a oni celowo w międzyczasie o tym nie przypominali. Teraz kupię taki dekoder z dwoma głowicami i będę czasami kupowała kartę jeśli będę miała czas na więcej telewizji np. w święta i ferie. ...a będzie mnie to kosztowało jednorazowo 250zł plus czasami doładowanie karty no cóż już nie chcę się z nikim wiązać ;)))

  • Elion Elion (*.231.248.3.tzg.pl)

    Witam. w jakim terminie trzeba oddać dekoder po złożeniu wypowiedzenia?

  • asik asik (*.128.159.161.dsl.dyn.forthnet.gr)

    a mnie dzis w sklepie serwisowym powiedzieli ze jak mam umowe na czas nieokreslony i pomimo tego ze nie przez internet to spokojnie lapie sie na miesięczny okres wypowiedzenia bo to nie ja ZŁAMAŁAM WARUNKI UMOWY.tak tez jutro zrobie i baj baj n

  • Natka9214 Natka9214 (*.dynamic.chello.pl)

    @kiniu - Co do Cyfrowego Polsatu to uważaj ... W sumie to chyba nie ma na co narzekać, ale przy nieprzedłużeniu z nimi umowy okazuje się ze te 3 MIESIĄCE GRATIS wcale nie są gratis. Po rozwiązaniu umowy nękają cię o zapłatę dodatkowo za 3 miesiące choć już z ich ofert nie korzystasz. To są wlasnie te trzy gratisowe miesiące na początku ;)

  • Abonent N Abonent N (*.cdma.centertel.pl)

    Niestety N ma swoich klientów w du....Próbuję z nimi się skontaktować już 3 dzień i nic .Bardzo się zawiodłem ponieważ wcześniej byłem użytkownikiem cyfry + ,która mnie oszukała .Aktualnie jestem N więc z przykrością muszę stwierdzić , ze wysłałem już rozwiązanie umowy skoro oni po połączeniu się nie potrafią uszanować swojego klienta.

  • Abonenet N Abonenet N (*.dynamic.mm.pl)

    UWAGA!!!
    Kolejny wałek nc+ nie przyjmują wypowiedzeń umowy w punktach, można je jedynie wysyłać pocztą. Ale pamiętajcie wysyłać poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem bo decyduje data otrzymania przez nich wypowiedzenia!!!

  • kiniu kiniu (*.icpnet.pl)

    Witam byłem dziś ,rozwiązać umowę w punkcie u siebie w mieście. W moim przypadku nie potrzebnie pisałem pismo w 2 egzemplarzach. To osoba w punkcie wypełnia na komputerze Pismo Abonenta Rozwiązanie umowy - Wycofanie kanałów z dniem 2 .04.2014. W treści pisma Abonent prosi o rozwiązanie umowy z powodu zmiany regulaminu i wycofania kanałów. Oststnie propozycje jaki mi oferowano to:
    Canal + Gold 79zł na 18 miesięcy
    Canal+ Silver 79 zł na 18 miesięcy z żadnej innej nie mogę skorzystać jako były klient n.
    Dekoder mam oddać do końca miesiąca kwietnia . Pozdrawiam

  • Asia Asia (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    @Jacek - byłam w tej sytuacji, ale poszłam do prawnika darmowego z unijnych dotacji (gov) i napisął pismo za mnie i niczego nie płaciłam

  • blapok blapok (217.153.241.*)

    Zainteresowanych wzorem wypowiedzenia nc+ proszę o kontakt na priv: blapok@wp.pl

  • tessa tessa (*.laguna.net.pl)

    @gosiaczek -
    Nie będzie pani płacić żadnych kar- napisać rezygnację z umowy-dopilnować termin z oddaniem dekodera

Dodaj komentarz

Dodajesz komentarz anonimowo. Zaloguj się.

Dodajesz komentarz anonimowo. Aby komentować pod własnym pseudonimem włącz profil publiczny w ustawieniach.

Autor:
Treść:

Aby przesłać formularz, musisz mieć włączony w przeglądarce Javascript. Jeżeli nie masz, przepisz wspak tekst 1xypb64c2s:

Wykop

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Copyright – 1999-2012 INTERIA.PL , wszystkie prawa zastrzeżone.