Ostatnio: nigdy

Darmowe galerie dla serwisów aukcyjnych

List otwarty do Klientów PolskiBus.com


Opóźnienie wprowadzenia nowych połączeń

na linii Warszawa – Lublin – Rzeszów


Drodzy Klienci PolskiBus.com,


Z przykrością informujemy, że pomimo zapowiadanego uruchomienia nowych kursów na trasie Warszawa – Lublin – Rzeszów, jesteśmy zmuszeni do przełożenia otwarcia nowej linii.

Zdajemy sobie sprawę z faktu, że ta wiadomość rozczaruje naszych lojalnych i oddanych klientów, w szczególności ich liczną grupę z Warszawy, Lublina i Rzeszowa, którzy pytali nas o częstsze kursy PolskiBus.com do ich miast. Wiemy, że wiele osób z niecierpliwością oczekiwało na nasze nowe połączenia i tym bardziej jest nam bardzo przykro, że spotyka ich zawód z powodów, na które PolskiBus.com nie miał wpływu.

Opóźnienie we wprowadzeniu nowych połączeń na linii Warszawa – Lublin – Rzeszów zostało spowodowane wniesieniem odwołania przez Stowarzyszenie “LEXMID” (“LEXMID”) od udzielonych nam zezwoleń dotyczących wykonywania przewozów na tej trasie. LEXMID przedstawia się jako organizacja reprezentująca interesy konsumentów. Dla nas, w PolskiBus.com, sprzeciw ten wydaje się niezrozumiały, wziąwszy pod uwagę fakt, że wprowadzenie nowych, niezawodnych usług transportu publicznego o wysokiej jakości i w przystępnej cenie oraz oferowanie pasażerom szerszego wyboru usług jest działaniem właśnie w interesie konsumentów.

LEXMID oraz Stowarzyszenie Prywatnego Transportu Samochodowego “BUS” z siedzibą w Lublinie, reprezentujące prywatnych przewoźników,

już wcześniej sprzeciwiły się udzieleniu nam zezwolenia na nowe kursy pomiędzy Lublinem a Warszawą,

co wstrzymało otwarcie nowych połączeń przez PolskiBus.com na tej trasie.

PolskiBus.com głęboko wierzy w uczciwą konkurencję oraz otwarty i przejrzysty dostęp do rynku transportu publicznego wszystkich przewoźników, zarówno tych istniejących jak i nowych.

Poprosiliśmy naszych doradców prawnych o zbadanie czy powyższe działania mogą stanowić próbę ograniczenia działalności gospodarczej PolskiBus.com lub atak zmierzający do utrudnienia rozwoju spółki i realizacji jej inwestycji na rynku transportu publicznego w Polsce. Nasi doradcy zbadają czy działania te mogą potencjalnie stanowić czyny nieuczciwej konkurencji naruszające polskie i europejskie przepisy dotyczące ochrony konkurencji i konsumentów, a także powszechnie przyjęte standardy uczciwych zachowań rynkowych.

Celem PolskiBus.com zawsze było oferowanie konsumentom szerszego wyboru oraz podnoszenie jakości usług transportu publicznego poprzez inwestycje i innowacyjność. Chcemy zapewnić pasażerom w całej Polsce dostęp do komfortowych i dogodnych ekspresowych podróży międzymiastowych w przystępnych cenach. Spółka PolskiBus.com jest w pełni zaangażowana w realizację tego celu i jest gotowa na dalsze inwestycje kapitałowe oraz tworzenie nowych miejsc pracy, aby rozwijać nasze usługi na terenie całej Polski.

Klientów i pracowników PolskiBus.com zapewniamy, że jesteśmy w dobrej kondycji i że mamy wiele planów na przyszłość zmierzających do rozwoju naszej wspaniałej firmy.

Pracujemy tak ciężko jak to możliwe, aby przezwyciężyć powyższe trudności i mamy nadzieję, że będziemy mogli rozpocząć obsługę nowej linii Warszawa – Lublin – Rzeszów w najbliższej przyszłości.

Wyrażamy nadzieję, że nasi klienci podzielają nasze zdanie i będą wspierać wysiłki PolskiBus.com dążące do wprowadzenia nowych połączeń pomiędzy Lublinem a innymi miastami w Polsce i w Europie, a także nasze inne ogólnopolskie plany rozwoju. Jesteśmy bardzo zaniepokojeni działaniami, które ograniczają nam możliwość rozwoju sieci połączeń. Prosimy o wyrażenie wsparcia dla PolskiBus.com podpisując petycję on-line www.polskibus.com/petition. Opinię można wyrazić również na www.facebook.com/PolskiBus.



Uwaga dla redaktorów



Fakty dotyczące PolskiBus.com

W okresie nieco dłuższym niż trzy lata od rozpoczęcia przez PolskiBus.com działalności w czerwcu 2011 r., spółka przewiozła ponad 9 milionów pasażerów, jej stronę www.polskibus.com odwiedziło ponad 16,5 miliona różnych użytkowników, a prawie 500.000 pasażerów korzysta w każdym miesiącu z naszych szybkich, tanich i wygodnych usług.

Wyjątkowy poziom obsługi klientów zawsze stanowił klucz do sukcesu PolskiBus.com. Badania, w których udział wzięło ponad 20.000 pasażerów PolskiBus.com potwierdziły, że 98.6% z nich jest „zadowolona” lub „bardzo zadowolona” z naszych usług. Cieszymy się również poparciem ponad 200.000 lojalnych fanów na Facebooku.

PolskiBus.com jest dumny z zatrudnienia ponad 800 osób w Polsce, zarówno w dużych miastach, takich jak Wrocław, Warszawa i Lublin, jak i w mniejszych, takich jak Ostróda, czy Ostrowiec Świętokrzyski. Spółka współpracuje również z wieloma polskim dostawcami, usługodawcami i partnerami, wspierając w ten pośredni sposób setki dalszych stanowisk pracy na rynku lokalnym, w dużych spółkach i małych firmach.

Czerpiemy radość z faktu, że wiele osób z naszego zespołu wspiera uruchomienie podobnej działalności w Finlandii i Nowej Zelandii oraz że Polska stała się kluczową częścią realizacji naszej międzynarodowej strategii transportu.

Badania obsługi klientów potwierdzają również, że PolskiBus.com rozwinął rynek transportu publicznego i zachęcił pasażerów do zastąpienia swoich samochodów jako środka transportu. Ponad połowa (53%) ankietowanych pasażerów stwierdziła, że podróżuje częściej dzięki uruchomieniu usług PolskiBus.com. Niemal jedna czwarta (23%) naszych pasażerów potwierdziła, że zmieniła preferencje podróży i przesiadła się z samochodów prywatnych do naszych autokarów. Miło nam, że poprzez zmniejszenie emisji spalin oraz korków na drogach, mamy swój wkład w zapewnienie bardziej przyjaznego dla środowiska naturalnego, a wobec tego zrównoważonego i zielonego transportu publicznego.

Wreszcie, PolskiBus.com opowiada się za równością dostępu do transportu publicznego pasażerów z ograniczoną zdolnością poruszania się. Pojazdy PolskiBus.com oferują dostęp niskopodłogowy, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb pasażerów na wózkach inwalidzkich.

O PolskiBus.com

PolskiBus.com jest polskim dostawcą międzymiastowych ekspresowych przewozów autokarowych, oferującym klientom szybkie, tanie i bezpieczne podróże za doskonałą cenę.

Szybkie, najnowocześniejsze, klimatyzowane autokary oferują pasażerom międzymiastowe ekspresowe przewozy na terenie całego kraju oraz Europy Środkowej i Wschodniej, przy czym ceny biletów rozpoczynają się od 1 zł plus 1 zł opłaty rezerwacyjnej. Opłata za przejazd obejmuje dostęp do Wi-Fi i gniazdek elektrycznych do ładowania urządzeń znajdujących się w fotelach, luksusowe, pokryte skórą siedzenia oraz dużą przestrzeń bagażową, bez żadnych ukrytych opłat. Na niektórych trasach podróżni korzystają w pojeździe z bezpłatnych posiłków i poczęstunków.

PolskiBus.com obsługuje 19 tras łączących 22 polskie miasta: Białystok, Bydgoszcz, Częstochowę, Gdańsk, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, ‎‎‎Łódź, Olsztyn, Opole, Ostrowiec Świętokrzyski, Ostródę, Poznań, Radom, Rzeszów, Szczecin, Toruń, Warszawę, Gorzów Wielkopolski, Wrocław i Zakopane.

Ponadto, PolskiBus.com świadczy usługi przewozu do 6 międzynarodowych celów podróży: do Berlina, lotniska Schönefeld, Bratysławy, Pragi, Wiednia i Wilna.

W celu uzyskania dodatkowych informacji lub zarezerwowania biletu, prosimy o odwiedzenie stron www.polskibus.com lub www.facebook.com/polskibus

Wesprzyj nasze działania i podpisz petycję on-line: www.polskibus.com/petition

Osoby do kontaktu z prasą:

Piotr Pogonowski

Partner of Promotion, Agencja PR

p.pogonowski@partnersi.com.pl

+48 22 858 74 58 wew. 101



Patryk Jeziorski

Partner of Promotion, Agencja PR

p.jeziorski@partnersi.com.pl

+48 22 858 74 58 wew. 103

Wykop

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Copyright – 1999-2017 INTERIA.PL , wszystkie prawa zastrzeżone.