Ostatnio: nigdy

Darmowe galerie dla serwisów aukcyjnych

Zasady Klubu Pojedynków - SMiC Hogwart

Opracował prof. Martin McCarthy, zmodyfikowany przez prof. Alexandra Sloan

1. Do pojedynku staje dwóch zawodników.

2. Udział w Klubie Pojedynków mogą brać uczniowie, nauczyciele i pracownicy SMICHogwart.

3. Zawodnicy używają zaklęć dostępnych w spisie tutaj.

4. Jeden pojedynek trwa do trzech zwycięstw danego zawodnika.

5. Sędzia rozstrzyga kwestie sporne, tym samym ma zawsze racje.

6. Sędzia przyznaje zawodnikom punkty w skali 0-5 za efektywność ich walk. Podczas jednego spotkania suma zdobytych punktów przez ucznia nie może przekraczać 10 punktów. Poniżej jest przedstawiona punktacja:

a) zwycięstwo 3:0 - 5 pkt

b) zwycięstwo 3:1 - 4 pkt

c) zwyciestwo 3:2 - 3 pkt

d) przegrana 2:3 - 2 pkt

e) przegrana 1:3, 0:3 - 1 pkt

7. Pojedynek rozpoczyna się w momencie, gdy obie strony wyrażą swoją gotowość. Sędzia odlicza [3, 2, 1, 0] ''START!''. Przed pojedynkiem należy klimatycznie wejść na podest, zaprezentować różdżki i ukłonić się.

8. Zaklęcia należy pisać z dużych liter, po czym natychmiast odliczać [3, 2, 1, 0].

9. Zawodnicy winni się bronić zaklęciami PROTEGO lub po prostu unikać zaklęcia (pisząc UNIK).

10. Zaleca się pojedynkować przy użyciu komunikatora IceQ 5.05 (pobrać można tutaj)

Wykop

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Copyright – 1999-2017 INTERIA.PL , wszystkie prawa zastrzeżone.