Ostatnio: wczoraj

Darmowe galerie dla serwisów aukcyjnych

W tym roku Black Friday zaczął się w Media Markt już w czwartek specjalną promocją dla ludzi, którzy są zapisani do newslettera.

4cbb14c7b2ccf7bf40e47f9559c9cd16 orig



Zakupy zrobione. Promocje zupełnie jak w USA (gdzie np kupony łączą się z promocjami i można wyjść na plus jeśli kupon uprawnia do zwrotu pewnej kwoty a nie zniżkę procentową lub konkretną kwotę produktu) Wszystko pięknie.

Zamówienie opłacone. Czekam.

8bdb2f3695a39795d1fd08f113c2dac3 orig



Z rana mail, że nie da się zrealizować zamówienia, gdyż towar jest niedostępny:

6783638d9f8b3502a780eb6840acad3b orig



(w tym czasie na stronie gry zostały ukryte - status niedostępny i brak możliwości kupna).

No to ja szybko do sklepu i tam oczywiście wszystko jest:




W dziale obsługi klienta dostaję informację, że pula gier do sprzedaży internetowej była ograniczona, zatem proszę o informację gdzie w regulaminie znajdę ten punkt (gdyż go nie widziałem wcześniej, jest tylko standardowy punkt o wyczerpaniu zapasów, ale w sklepie towar był a regulamin nie rozróżniał zapasów na internetowe i zwykłe; zresztą w media markt jeśli zamawia się coś przez internet bardzo często towar przychodzi po prostu z półki innego sklepu).

Regulamin ciągle jest na stronie (mam też kopię):

https://mediamarkt.pl/files/MEDIAMARKT_black_friday_181121.pdf

Po konsultacji z centralą dostałem informację, że nie ma takiego punktu i powinienem móc kupić towar. Niestety w sklepie nie wiedzieli jak sobie poradzić z cena (-11złx2, choć całość zamówienia była na plus) i nie mogli mi sprzedać towaru. Kierownik zaproponował promocję, która była lepsza niż to co obecnie jest na Black Friday, ale nie było porównania z moim zakupem internetowym (rabat na 1 grę).

Wg mnie jeśli Media Markt został zaskoczony przez Black Friday (mieli tylko rok, państwo polskie ledwo zdążyło z dniem wolnym na 100 rocznicę odzyskania niepodległości a mieli na to 100 lat) i nie przygotował odpowiednio sklepu jak również regulaminu to i tak powinien to wziąć na klatę i sprzedać zgodnie z umową a nie kłamać o limitach, braku towaru i innych takich.

Całkowicie zawiodłem się na Media Markt.

PS chciałbym dodać, że ja opłaciłem zamówienie BLIKIem, więc Media Markt powinien dawno już mieć moje pieniądze, natomiast ja mam czekać do 5 dni roboczych na zwrot; a najbardziej przykre jest to, że nie jestem tam anonimowym klientem, tylko kimś kto tam już wydał tysiące złotych na różne produkty...

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Prywatność. Copyright – 1999-2018 INTERIA.PL, wszystkie prawa zastrzeżone.