Ostatnio: wczoraj

Darmowe galerie dla serwisów aukcyjnych

Oto jak Amerykańska firma traktuje polskich klientów.

Na początku czerwca zauważyłem ze mój najmłodszy uszkodził mi logo (ułamane K) przy subwooferze.

Jako że basik do tanich nie należyi to sie troche zdenerwowałem.





No ale troche sie uspokoiłem i napisałem do Klipsch na FB. Obiecali wysłać, ale po kilku tygodniach nic nie doszło więc stwierdziłem ze olali sprawę i nic nie wysłali.

We wtorek znowu jakoś zaczął mnie wkurzać uszkodzony napis więc napisałem jeszcze raz.




Okazało sie że wysłali i gdzieś przepadło. Nastawiłem sie na kolejne kilka tygodni czekania, a tu niespodzianka

Dzisiaj dostałem przesyłkę z USA, doszła w niecałe dwa dni, wysłali UPS Worldwide Express co pewnie tanie nie jest, a nie musieli. Do tego dorzucili ładną kartkę z pozdrowieniami.







Fajnie że są jeszcze firmy które normalnie traktują klienta bez względu na to gdzie mieszka.

Gdyby ktoś szukał subwoofera do kina domowego to gorąco poleca,.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Prywatność. Copyright – 1999-2018 INTERIA.PL, wszystkie prawa zastrzeżone.