Ostatnio: nigdy

Darmowe galerie dla serwisów aukcyjnych

Koncern FCA wraca na rynek! Plany na rok 2019 - 2021

Koniec roku 2019 przyniósł nieoczekiwany news w formie deklaracji szefostwa koncernu FCA (Fiat-Chrysler), które przekazało, że na przestrzeni kilku najbliższych lat chce wyprodukować więcej SUV-ów. Takie informacje pojawiły się na spotkaniu we włoskiej fabryce samochodów i choć nie są jeszcze oficjalnie podane do wiadomości publicznej, to faktem jest, że rozgrzewają nadzieje miłośników włoskiego koncernu, którzy znają takie marki, jak np. samochody jeep , od lat obecne na naszych drogach.



Plany włoskiego koncernu na lata 2019 - 2020

Włoska Fabryka Samochodów w Turynie od ponad wieku nieprzerwanie produkuje kultowe samochody i części do nich. Każdy miłośnik motoryzacji kojarzy włoski koncern motoryzacyjny z siedzibą w Turynie z takimi markami producenta - Giovanniego Agnellego jak: Fiat , Jeep, Alfa Romeo i Chrysler . Obecnie firma cały czas oferuje też części do samochodów Fiat, części do samochodów Jeep, części do samochodów Alfa Romeo i części do samochodów Chrysler.

Samochody Fiat i inne marki włoskiego producenta obecnie przeżywają na nowo swój "złoty wiek" i mówi się, że wracają do gry. Deklaracje szefostwa koncernu z końca 2019 roku mówią, że we Włoszech ma powstawać więcej SUV-ów. Na sam początek obejmie to wersje Jeepa Compassa, który zajmie miejsce wycofanego z produkcji Punto i ma stać się kultowym samochodem w dziejach włoskiego koncernu.

Budowa kompaktowego crossovera Alfy Romeo oraz Fiata Pandy z napędem mikrohybrydowym

To kolejne, wielkie plany koncernu na najbliższe lata - 2019 do 2021. Budowa ma ruszyć już niebawem w Pomigliano we Włoszech. Co ciekawe, pojawiają się też pogłoski o wprowadzeniu nowego, luksusowego samochodu - SUV-a Alfy Romeo na bazie Maserati Levante, który ma stać się wizytówką koncernu. Dane te są jednak, nadal niepotwierdzone.





Nie będzie kolejnej "Pandy" w Polsce...

W ramach tych samych rozmów okazało się, że w fabryce w Polsce nie powstanie kolejna wersja popularnej Pandy. Losy fabryki w Tychach pozostają pod znakiem zapytania, jeśli chodzi o kolejną generację tego samochodu. Póki co, nadal będzie on produkowany we włoskich zakładach - w Pomigliano d’Arco koło Neapolu.

Fabbrica Italiana Automobili Torino nie powiedział jeszcze ostatniego słowa w zakresie produkcji wiodących marek, które od lat cieszą klientów na całym świecie. Plany koncernu na najbliższe lata są ambitne. Nieodłącznie z nimi cały czas istnieje możliwość kupowania innych marek samochodów oraz części wymiennych do nich (np. takich jak: części do samochodów Fiat oraz do innych samochodów włoskiego producenta).

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Prywatność. Copyright – 1999-2018 INTERIA.PL, wszystkie prawa zastrzeżone.