Ostatnio: 08.05.2019

Darmowe galerie dla serwisów aukcyjnych

Witam,

tl;dr: Masz samochód na gwarancji producenta, serwis odmawia naprawy, każe najpierw zrobić u nich przegląd, nie chce na piśmie podać powodu odmowy naprawy gwarancyjnej.

Chciałbym opisać poniżej jak traktuje klientów autoryzowany serwis Dacia i Renault Alcar w Olsztynie ul. Lubelska 39A, 11-041 Olsztyn.

Samochód Dacia dokker z fabrycznym gazem odmówił posłuszeństwa i nie przełączał się na gaz, oraz przestał działać klakson.

1a63ff554112de4fd2bf7b1d72c691a8 orig



Dnia 13.02.2018r umówiona została wizyta na dzień 22.02.2018r.

Przyjęcie do serwisu samochód z przebiegiem 581 90 km, pytanie czy robimy od razu płatny serwis co 20k km. Nie robimy, zgłaszamy tylko usterki gwarancyjne. W takim razie przyjęcie jako płatne bo jak się okaże to wina filtrów gazu będzie trzeba zapłacić. Zgoda…

Diagnostyka i telefon z serwisu:

Okazało się że jest uszkodzona manetka od klaksonu, elektrozawór gazu i że chcą odpłatnie wyczyścić iglicę gazu, auto do odbioru… ???

Zajeżdżam z trasy do serwisu i się pytam kiedy naprawią samochód, dostaje informację że oczywiście naprawią jak zrobię przegląd za ponad 1400 zł, który powinien być wykonany do dnia 23.03.2018r lub przebiegu: 58 520 km. Więc mówię że do przeglądu jeszcze jest czas czy to daty czy przebiegu, dostaje odpowiedź że przegląd robi się + (-) 500 km. Odpowiadam że ja chcę zrobić przegląd z przebiegiem +500 czyli za 830km. Dostaję odpowiedź że nie naprawią auta na gwarancji. Proszę o napisanie na piśmie dlaczego serwis odmawia naprawy gwarancyjnej. Odmowa i stanowisko że naprawią jak będzie zrobiony serwis. Odmawiam odbioru samochodu i informuję że skontaktuje się Dacią, ironiczna odpowiedz proszę bardzo…



Byłem naprawdę głupi robiąc przeglądy w tym autoryzowanym serwisie sądząc że nie będę mieć później problemów z gwarancją, na szczęście lub nieszczęście samochód jest jeszcze na gwarancji do maja 2018 roku..

Jesteśmy w Unii Europejskiej i zgodnie z przepisami nie ma wymogu serwisowaniu samochodu w autoryzowanym serwisie:

https://www.motofakty.pl/artykul/serwisowanie-samochodu-poza-aso-podczas-gwarancji.html

Po rozmowie telefonicznej z Renault Polska przyjęła zgłoszenie reklamacyjne: „

Szanowny Panie,

dziękuję za kontakt z Infolinią Renault Polska Pana zgłoszenie reklamacyjne zostało zarejestrowane pod numerem …4-04639395…. i przekazane specjaliście Działu Obsługi Klienta. Odpowiedź zostanie Panu udzielona w terminie do 14 dni roboczych.

Przy udzielaniu odpowiedzi prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do bezpośredniego kontaktu z nami pod numerem telefonu 800 900 803 – jesteśmy do dyspozycji Klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00.

Czat jest dostępny dla Klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00.

Z poważaniem”

Czekam na odpowiedź Renault Polska, dam znać jak sprawa się potoczy…

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Prywatność. Copyright – 1999-2018 INTERIA.PL, wszystkie prawa zastrzeżone.