Ostatnio: 04.12.2018

Darmowe galerie dla serwisów aukcyjnych

Cześć. Ostatnio kierując się reklamami jak i dobrymi opiniami zamawiałem opony z firmy Oponeo.

Niestety był to mój błąd. Wybrałem opony klasy premium Good Year Efficient Grip Performace i takich też oczekiwałem przy odbiorze. Dzisiaj kurier przyjechał do pracy i pośpiesznie je odebrałem nie zwracając za bardzo uwagi na ich stan, gdyż nie miałem w tym momencie na to czasu. Niestety ku mojemu zdziwieniu po dokładnych oględzinach w domu coś mi w nich nie pasowało. Opony ewidentnie są używane i dodatkowo mają uszkodzenia mechaniczne po boku. Jakby je coś zgniotło od strony bocznej. Opony są zachlapane i strasznie pobrudzone, a stan gumy sugeruje, że nie jestem ich pierwszym właścicielem. Dodatkowo malowane paski, które są poświadczeniem nowości opony są nieobecne, a takowe występują na zdjęciu poglądowym na stronie Oponeo.pl. Przekażcie proszę to dalej, bo takie praktyki są niepoważne i płacąc za opony duże pieniądze oczekuje się, że przyjadą one do nas w takim stanie jaki jest widoczny na stronie internetowej. Wstawiam Wam koledzy i koleżanki zdjęcie poglądowe opon i będę wdzięczny za wszelką pomoc jak i Wasze przygody z tą "firmą".















Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Prywatność. Copyright – 1999-2018 INTERIA.PL, wszystkie prawa zastrzeżone.