Ostatnio: 19.05.2019

Darmowe galerie dla serwisów aukcyjnych

Witam

Chciałem Wam przedstawić jak zostałem potraktowany przez bank Alior Sync. Z racji tego, że większość zakupów robię przez Internet postanowiłem założyć konto z ofertą 5% cashbacku za zakupy. Po pierwszym miesiącu korzystania z rachunku prawidłowo naliczono mi 5% zwrotu za moje zakupy. Niestety po drugim miesiącu dostałem zwrot już tylko za część wykonanych transakcji, natomiast po trzecim miesiącu nie otrzymałem zwrotu w ogóle. Postanowiłem zalogować się do "wirtualnego oddziału Alior Sync" i dowiedzieć się co jest tego przyczyną:

sync



Od miłej pani otrzymałem informację, że moje transakcje nie są objęte zwrotem z uwagi na kody MCC sklepów, które są wykluczone ze zwrotu. Zdziwiłem się, bowiem tego miesiąca robiłem zakupy w różnych sklepach internetowych, w tym na Allegro. Niemniej jednak zgodnie z sugestią pani Celiny z wirtualnego oddziału złożyłem stosowną reklamację.

Po kilkunastu dniach otrzymałem pismo z banku:

sync list



Okazało się prawdopodobnie, że jestem niewygodnym klientem dla banku, gdyż przysługuje mi za duży zwrot i trzeba wypowiedzieć mi umowę. Poza powyższym listem do dziś nie dostałem żadnej odpowiedzi na reklamację, mimo iż składałem ją na początku października. Jeśli ktoś z Was orientuje się jaką instytucję warto byłoby powiadomić o w/w praktykach stosowanych przez Alior Sync proszę o informację.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Prywatność. Copyright – 1999-2018 INTERIA.PL, wszystkie prawa zastrzeżone.