Ostatnio: wczoraj

Darmowe galerie dla serwisów aukcyjnych

Szanowne Mirabelki i Mirki,

Rodzice kupili na allegro herbatę 2.12 (niedziela). Użyli opcji kup bez konta i wpłacili 140zł przelewem natychmiastowym. Sprzedawca miał 7 dni roboczych na wysyłkę.

5.12 przyszedł mail z Allegro: "Sprawdź status swojej przesyłki" z numerem inpost - status "PRZYGOTOWANA PRZEZ NADAWCĘ"

9d33f15cd9a5a2217b3b129db3e532da orig



Status nie zmienił się przez kolejne 7 dni. Sprzedawca nie odbiera telefonu.

12.02 napisałem maila na kontakt allegro z zapytaniem co z tym fantem zrobić. Forma kontaktu z allegro dla zakupów bez konta jest bardzo ograniczona. Dostałem maila zwrotnego z numerem zgłoszenia.

Do dnia dzisiejszego, czyli przez kolejne 7 dni allegro nie odpowiedziało na zgłoszenie pomimo dwukrotnego kontaktu na Facebooku i obietnicy, że ktoś priorytetowo zajmie się tą sprawą.

Aukcje sprzedawcy dalej wiszą w serwisie i kilka osób kupiło od niego herbaty.

Czy to są standardy obsługi klienta, że pieniędzy brak, paczki brak, odpowiedzi na zgłoszenie brak, a sprzedawca dalej sprzedaje?

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Prywatność. Copyright – 1999-2018 INTERIA.PL, wszystkie prawa zastrzeżone.