Ostatnio: 23.12.2018

Darmowe galerie dla serwisów aukcyjnych

Witajcie,

Właśnie ukazała się gra, którą wraz z kumplami, bez własnych funduszy i dachu nad głową... Normalnie na etacie jesteśmy pon-pt tyramy 14-ty miesiąc, nie czas na emocje.

Jest mi niezmiernie miło poinformować, że właśnie ukazał się nasz debiutancki tytuł - "Tower of Time". W imieniu całej drużyny Event Horizon z Gdyni chciałem Wam gorąco podziękować za Wykop Efekt podczas akcji Steam GreenLight https://www.wykop.pl/link/3659809/tower-of-time-polska-gra-walczy-na-steam-greenlight/.

Bez zbędnego biadolenia - potrzebujemy od Was kolejnego Wykop Boosta. Nasz RPG jest ambitnym projektem, w który włożyliśmy kawał swojego zdrowia i fajnie by było zwieńczyć go pełnym sukcesem (zwrot kosztów). W dzisiejszym świecie gra bez marketingu po prostu umiera. Jesteśmy przekonani o potencjale naszej gry w związku z tym chcielibyśmy oddać ją pod Wasz osąd oraz pod osąd ludzi, którzy dowiedzą się o niej dzięki temu znalezisku.

Przyda się Wam trochę darmowych kluczy.

Wśród wykopujących wylosujemy 10 osób, które nagrodzimy kluczami, dodatkowo za każde 100 wykopów do puli będziemy dokładać kolejne 2.

Link do "Tower of Time" na Steam'ie - http://store.steampowered.com/app/617480/Tower_of_Time/

Trailer - https://www.youtube.com/watch?v=tUbXEs_tYxI

Twitter - https://twitter.com/Tower_of_Time

Facebook - https://www.facebook.com/toweroftime/

WWW - http://www.evehor.com/

Krótko o samej grze:

- RPG z rozbudowaną fabułą i taktycznym systemem walki w czasie rzeczywistym

- 15 godzin rozgrywki w wersji Early Access, 35 godzin po pełnym release przewidywanym na koniec roku

- Rozgrywka dzieląca się na 3 tryby

Tryb eksploracji - Fabularna część gry, w której poznajemy całą historię wieży, wykonujemy różne zadania oraz przeszukujemy pomieszczenia w celu znalezienia złota, przedmiotów oraz kryształów do wykuwania ekwipunku.

Tryb walki - jest zorientowany na taktyczną rozgrywkę, w której naszym głównym celem jest pokonanie wrogów poprzez odpowiednie dysponowanie umiejętnościami. Całość odbywa się w czasie rzeczywistym, ale mamy również możliwość skorzystania ze spowolnienia czasu, dzięki czemu reagujemy na dynamicznie zmieniającą się sytuację na polu walki.

Miasto - w którym trenujemy postacie i zarządzamy ich rozwojem, tworzymy przedmioty w kuźni i dobieramy nasz zespół bohaterów pod kątem napotykanych przeciwników, o których gromadzimy informacje w bibliotece.

Screenshoty:










Na wszystkie Wasze pytania chętnie odpowiem w komentarzach.

Pozdrawiam,

Paweł (level designer)

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Prywatność. Copyright – 1999-2018 INTERIA.PL, wszystkie prawa zastrzeżone.